Шпор Казіргі жур-ны? жанрлы? формалары Са?ыбай З.


Қазіргі журналистиканың жанрлық пішіндері мен қызметі
1.Ұлттық идеология дегеніміз?
A) [2.0] Халықтың экономикалық, саяси-әлеуметтік, мәдени-ақпараттық кеңістікте өмір
2.Баспасөз жанрларын жіктеудің басты белгілері.
A) [2.0] Нысанның сыр-сипаты, өзіне лайықты қызметі, тақырыпты қамту
аумағы, тілі мен стилі
3.Дэвид Рэндалл: репортердің негізгі керек-жарағы мен машығының саны.
A) [2.0] Он бір
4.Сұхбат пішінінде жазылған «Ақиқат пен аңыз» романының авторы.
A) [2.0] Әзілхан Нұршайықов
5.Осы заманғы ақпараттық кеңістік.
A) [2.0] Бүкіл ғалам
6.Офлайн журналистика жанрларының классикалық топтастырылуы.
A) [2.0] Хабарлама, талдамалы, көркем-публицистік
7.Репортаж жанрына аса жағымды шақ.
A) [2.0] Осы шақ
8.«Голливуд репортерлері» таңның атысынан күннің батысына шейін жалған сөйлейді. Ымырт үйірілгеннен кейін олар тағы өтірікке басады», - деген атақты америкалық шоу-бизнес өкілі.
A) [2.0] Фрэнк Синатра
9.Дәстүрлі ақпарат түрлері.
A) [2.0] Хроникалық хабар, дербес, топтама, кеңейтілген, мәтіндеме, түсіндірмеленген факт
10.Профессор М.К. Барманқұлов: жанр дегеніміз.
A) [2.0] Ұзақ тарихи мерзімде түбегейлі өзгеріске ұшырамайтын, өмір шындығын бейнелейтін құрылымдық-композициялық сипаттар жүйесі
11.Суреттеме жанрының негігі аудиториясы.
A) [2.0] Романтиктер
12.Хабарлама корреспонденцияның ақпараттан айырмашылығы.
A) [2.0] Ол, ақпаратқа қарағанда, мәселені кеңірек қамтиды, тәптіштей түсіндіреді, тақырыпқа қатысты бірнеше факт, оқиғаны апта, ай ішіндегі істің нәтижесін өз бойына сыйғызып баяндайды
13.Ілгерінді баспасөзге шолудың басты сипаты.
A) [2.0] Жарнамалық
14.Профессор М.К. Барманқұлов: жауап берушінің мінез-құлқына қарай сұхбат топшасының жіктелімі.
A) [2.0] Сұхбат-пікір, сұхбат-хабар, сұхбат-эмоция, сұхбат-әлеуметтанушылық зерттеу
15.Натуралистік очерктің нысаны.
A) [2.0] Табиғат, өсімдіктер мен жан-жануарлар дүниесі
16.Пішін (форма) дегеніміз.
A) [2.0] Өмір шындығын бейнелеуге қабылетті шығармашылық қалып
17.Абай жиырма бесінші сөзінде былай деген.
A) [2.0] Орысша оқу керек, хикмет те, мал да, өнер де, ғылым да – бәрі орыста тұр. Зарарынан қашық болу, пайдасына ортақ болуға тілін, оқуын, ғылымын білмек керек. Әрбіреудің тілін, өнерін білген кісі соныменен бірдейлік дағуасына кіреді, аса арсыздана жалынбайды
18.Түсіндірмедегі (комметарийдегі) интерпретация.
A) [2.0] Түсіндірмешінің білім-білігін, дүниетанымын, шеберлігін аңғартады
19.«Газет-журнал» атты өлең жазған Алаш азаматы.
A) [2.0] Міржақып Дулатов
20.Оқиға дегеніміз.
A) [2.0] Кеңістік пен уақыт аясында қарастырылатын әлеуметтік маңызы бар әрекеттер үдерісі
21.«Ақанның өмірі» атты зерттеу мақала жазған қазақтың ұлы ақыны.
A) [2.0] Мағжан Жұмабаев
22.Есеп жанрының міндеті мен мақсаты.
A) [2.0] Әлеуметтік маңызы бар жиындар шешімі мен ауанын мазмұндау, баяндау
оқиғаны көркем тілмен суреттеу
23.«Жұлдыз»журналына (1957, N11) «Қазыналы Қазақстан» атты мақала жазған ғалым.
A) [2.0] Қаныш Сәтбаев
24.Мақала жанрының дәстүрлі түрлері.
A) [2.0] Жалпы саясаттық, насихаттық, проблемалық, ғылыми-танымдық
25.«Простор» журналында (1962, N11) жарияланған «Правда века» атты мақаланың авторы.
A) [2.0] Қаныш Сәтбаев
26.«Газетшілер есуастың сұрағын қояды. Олар күнге қарайды да, жарқырап тұр ма?» - дейді», - деген.
A) [2.0] Сонни Листон
27.Мәтіндеме (текстовка) дегеніміз.
A) [2.0] Газет, журналға жарияланған фотосуретті шағын ақпаратпен толықтыру
28.Ғафу Қайырбековтің Ғабит Мүсіреповке арналған эссе-кітабы.
A) [2.0] Елтінжал
29.Газет ақпаратына қойлатын талаптар.
A) [2.0] Оған іріктелген елеулі факті арқау болғаны жөн, дерегі соны, жазылуы қысқа, тілі ұғымды, ойы – нақты
30.«50 интервью» жинағының авторы.
A) [2.0] Наум Мар
31.Әріптестері арасында Кеңес Одағының үш дүркін еврейі деген әзіл атаққа ие болған белгілі журналист.
A) [2.0] Наум Мармерштейн
32.Дэвид Рэндалл: репортер иек артар принциптер саны.
A) [2.0] Он бір
33.«Новости, в отличие от вина, от времени не улучшаются», - деген журналистика қисынгері.
A) [2.0] Дэвид Рэндалл
34.Дэвид Рэндалл: кез келген дерек көзін сөйлетуге қажет сауалдар саны.
A) [2.0] Он бір
35.Эпистолярлық жанр түрлері.
A) [2.0] Үндеу, ашық хат, оқырман хаты, оқырманға хат, жол-сапар хаты
36.Сәкен Сейфуллин «Баспасөзді күшейту жұмысы» мақаласында былай депті.
A) [2.0] Қазақ еңбекшісі, газет оқымасаң – меңіреу, құлақсыз, саңыраусың
37.Әбіш Кекілбайдың «Күй құдіреті» («Егемен Қазақстан», 13.09. 1993.) атты мақаласының кейіпкері.
A) [2.0] Құрманғазы
38.Хроника дегеніміз.
A) [2.0] Оқиға мерзімі көрсетілген қысқа ақпарат
F) [-0.5] Жүрдек ақпарат
39. «Егер очерк адам «мінез-құлқының тарихы» болса, онда репортаж ең алдымен «оқиғаның тарихы», - дейді.
A) [2.0] Семен Гуревич
40.Б.Майлин – «Раушан коммунист»: түрмеден шыққан Бәкеннің алдымен бас сұққан мекемесі.
A) [2.0] Газет басқармасы
41.Баспасөзге шолудың басты мақсаты.
A) [2.0] Баспасөзді одан әрі дамытуды, жақсартуды көздеп жанашырлық пікір білдіру, оның кемшілігі мен жетістігіне әділ баға беру
42.Дипломат, сыншы, журналист, қоғам қайраткері Н. Төреқұлов туралы деректі шығарма жазған қазақ дипломаты, қоғам қайраткері.
A) [2.0] Тайыр Мансұров
43.«Кітаптар туралы» эссесінде: «Мен жаңа авторларды сирек оқимын, өйткені маған байырғылар аса мазмұнды және аса сезімтал көрінеді», - деген автор.
A) [2.0] Мишель Монтень
44.Қазіргі суреттемеге тән сипаттар.
A) [2.0] Онда пейзаждық ашық бояулар басым болады, құбылыс пен факті онша терең талданбайды
45.Сұлтанмахмұт Торайғыровтың репортажы («Сарыарқа» 13.11. 1917, № 20).
A) [2.0] Әлиханның Семейге келуі
46. «Публицистикадағы аргумент – ғылыми теориялардағы аксиома іспеттес»,- дейді.
A) [2.0] Борис Стрельцов
47.Дәстүрлі талдамалы журналистика жанрлары.
A) [2.0] Корреспонденция, мақала, түсіндірме, шолу, рецензия, қамту
48.Габриель Гарсиа Маркес – «Осень патриарха»: биліктен айрылған диктаторлар естелік ретінде сақтайтынбаспа өнімдері.
A) [2.0] Газет қиындылары
49.Ақпараттың талдамалық қасиетінің көрініс беруі.
A) [2.0] Бір тақырыпқа топтама ақпарат жарияланса
50.Профессор Т.Қ. Қожакеев: корреспонденция-толғаныстың белгілері .
A) [2.0] Оны көбінесе оқырман жазады, өз бастарынан өткен ерекше жайларды жұртшылық назарына ұсынып, көпшілік талқысына салады
51.Ахмет Байтұрсынұлының «Қазаққа ашық хатта» көтерген мәселсі .
A) [2.0] Мал санағы
52.Дәстүрлі деректі көркем-публицистік жанрлар.
A) [2.0] Суреттеме, очерк, эссе, фельетон, памфлет
53.Рецензияны «жеңіл сыни атты әскерге» теңеген орыс публицисі, жазушысы.
A) [2.0] В.Г. Короленко
54.Ақпарат көзі.
A) [2.0] Жаратылыс және әлеуметтік орта
55.Репортажды барлаушы жанр деген ғалым.
A) [2.0] С.М.Гуревич
56.В.Ворошилов: қатқыл лид саны.
A) [2.0] Тоғыз
57.Классикалық хабарлама жанрлары.
A) [2.0] Ақпарат, есеп, репортаж, сұхбат
58.«Көркем очерк – алдағы күнде туар үлкен еңбектердің барлаушысы», - дейді.
A) [2.0] Ғ. Мүсірепов
59.Қазіргі баспасөз тенденциялары.
A) [2.0] Жанрлар араласы анық байқалады, сұхбат және ақпарат жанрлары белең алуда
60.Фельетон жанрын дүниеге әкелген басылым.
A) [2.0] «Journal des Debats» газеті
61.О' Генридің «Торай әдебі» новелласындағы газет.
A) [2.0] Лексингтонский листок
62.Берілу жолына қарай есептің түрлері.
A) [2.0] Хроникалық есеп, төте есеп, тақырыптық есеп, проблемалық есеп, талдамалы есеп
63.Фельетон жазуда инверсия, психологиялық ассоциация, тұспал тәсілдері қолданылады дейді.
A) [2.0] Б. Стрельцов
64.Руна әліпбиін енгізу туралы БАҚ-та табанды түрде мәселе қойып, проблемалық мақала жазып жүрген ғалым.
A) [2.0] А. Мектептегі
65.Суреттемені ақпараттық жанрлар тобына жатқызған автор.
A) [2.0] Б. Стрельцов
66.Дэвид Рэндалл: лид мөлшері.
A) [2.0] Он бес
67.Алғашқы азат жолы тырнақша ашудан басталатын лид.
A) [2.0] Дәйексөз
68.М. Булгаков – «Мастер и Маргарита»: Мастердің шығармасын сынайтын әдебиет сыншысы.
A) [2.0] О. Латунский
69.Профессор Т.Қ. Қожакеев: жанр дегеніміз .
A) [2.0] Газет-журнал материалдарының, телевизия және радио хабарларының өмір сүру, көріну формасы
70.Пішіні жағынан дайджестке ұқсас жанр .
A) [2.0] Баспасөзге шолу
71.Жазушы Фазиль Искандердің «Созвездие козлотура» повесінде ауызға алынбаған газет жанры.
A) [2.0] Эссе
72 Ә.Нұршайықовтың «Махмет Қайырбаев» очеркінің түйінінде кейіпкер.
A) [2.0] Хаттарды қалтасына салады
73.Корреспонденцияға тән қасиеттер.
A) [2.0] Бүгінгі күн тақырыбына араласады, негізгі объекті – адам және оның ісі
74.Қамтудың (обозрение) мазмұн ауқымы жағынан жіктелуі.
A) [2.0] Жалпы қамту, тақырыптық қамту
75.Константин Паустовскийдің әйгілі орыс журналисі туралы естелік-жазбасы.
A) [2.0] Дядя Гиляй
76.Л.Н. Толстой – «Анна Каренина» романы (сегізінші бөлім): фельетон жариялаған басылым.
A) [2.0] Северный жук
77.Тақырып ауқымы жағынан баспасөзге шолудың жіктелуі.
A) [2.0] Көлемді шолу, шағын шолу
78. Ш.Р. Елеукенов: қазақ эссесінің негізін қалаушы.
A) [2.0] Абай
79.Г.Х. Андерсеннің “Бұлбұл” памфлет-ертегісінде сөз болатын ел.
A) [2.0] Қытай
80.Профессор М. К. Барманқұлов: репортаж дегеніміз .
A) [2.0] Оқиғаны көзбен көрген тілшінің жедел, объективті әрі әсерлі әңгімесі
81.Профессор К. Қамзин: офистік журналистика.
A) [2.0] Өмір сырына үңілмей, Интернет дерегіне ғана сүйенген журналистика
82.Саяси-әлеуметтік портрет түрлері.
A) [2.0] Мемориалдық, мерейтойлық, саяси-әлеуметтік
83.Сұхбат-мазмұндама, ресми (протоколдық) сұхбат.
A) [2.0] Сұхбат-мазмұндамада қойылған сұрақ та, берілген жауап та қаз-қалпында келтірілмейді, респондент пікірінің түйіні ғана мазмұндама түрінде хабарланады. Ресми сұхбат – ресми адамның ішкі және сыртқы саясат хақында ақпарат құралдары өкілдеріне берген жауабы
84.Рецензияның жарнамалық сипаты.
A) [2.0] Ол туындыны жан-жақты талдай отырып, оның аудиторияға өтімділігін де аңғартады
85.Папарацилар.
A) [2.0] Тосын, сенсациялық суреттер түсіреді
86.Қ.Мырза-Әлінің «Жас Алашт» жарияланған атышулы эссесі.
A) [2.0] Иірім
87.«Сарғыш баспасөзге» жол ашқан суретші.
A) [2.0] Ричард Аутколт
88.«Менің өлімім туралы қауесет тым асыра айтылған», - деп газетке жеделхат-ақпарат жіберген америкалық жазушы .
A) [2.0] Марк Твен
89.Журналистік тексерім мен заң орындары тексерімінің айырмашылығы.
A) [2.0] Соңғысында іс заңдылық тұрғысынан қаралады, ал алғашқысында іс мораль және заңдылық тұрғысынан сараланады да, оның ақ-қарасына баспасөз арқылы баға беріледі
90.Ақпаратты теңдестіру дегеніміз.
A) [2.0] Жағымсыз хабарды залалсыздандыру үшін сол тақырыпқа жағымды фактілерді қосарлау
91.Тек газет пен журнал табиғатына жарасатын жанр.
A) [2.0] Мақала
92.Журналистердің беделді халықаралық сыйлығы мына кісінің атымен аталған.
A) [2.0] Джозеф Пулицер
93.Вольфганг Амадей Моцарт жайында эссе ( зерттеу-этюд ) жазған белгілі дипломат.
A) [2.0] Георгий Чичерин
94.Француз социологтары Р. Пэнто мен П. Гравитцтің респонденттер типін жіктеуі.
A) [2.0] Ұяң, секемшіл, мылжың, даукес, әзілқой, менмен
95. Журналистің шығармашылық инновациясы .
A) [2.0] Жанрлар формасын ажарландыру, көркемдік құралдардың ойлы, құлпырта пайдалану
96.Ғабит Мүсіреповтің очерктен романға айналған шығармасы.
A) [2.0] Қазақ солдаты
97.Қамту мен түсіндірме.
A) [2.0] Қамту уақытқа көп қарайласа, түсіндірме оқиға мен фактінің саны мен сапасына иек артады
98.Басты кейіпкері: «Газет оқымайтын адамдарды моральдық жағынан табанда өлтірсе де рауа», - дейтін сатиралық роман .
A) [2.0] Алтын баспақ
99.Ілияс Омаровтың Әнуар Әлімжанов шығармашылығына арналған рецензиясы.
A) [2.0] Жазушы-азамат
100.Эрнест Хемингуэйдің Испаниядағы азамат соғысында атқарған қызметі.
A) [2.0] Репортер
F) [-0.5] Жүргізуші
101.Сұхбат жанры пішінін қолданып өлең жазған қазақ ақындары.
A) [1.0] Мұқағали МақатаевB) [-0.5] Қалижан Бекхожин
D) [1.0] Сәкен Иманасов
102.Профессор К. Қамзиннің журналистика пәніне арналған оқу құралдары .
A) [1.0] Журналистика негіздері
D) [1.0] Талдамалы журналистика
103.Өмірде бар бір кейіпкер (шопан қыз) туралы жеке-жеке шығарма жазған қалмгерлер.
A) [1.0] Жекен Жұмаханов
D) [1.0] Әзілхан Нұршайықов
104.Суреттеме жанрына тән сарындар.
A) [1.0] Романтизм
D) [1.0] Акмеизм
105.Уильям Синопсистің «Рим демалысы» фильмінде журналистің және ханшайымның ролін орындаған актерлер.
A) [1.0] Грегори Пек
D) [1.0] Одри Хепберн
106.Сюжеті имидж бен жарнамаға құрылған А.П. Чеховтың «Пассажир 1-го класса» әңгімесінің кейіпкерлері .
A) [1.0] Крикунов
D) [1.0] Пушков
107.Вениамин Кавериннің «Два капитана» романындағы капитандар.
A) [1.0] Иван Татаринов
D) [1.0] Александр Григорьев
108.Бір-бірімен тіл табысу үшін қазақ поэзиясы ахуалын тілге тиек ете отыра, хат жанрына жүгінген ұлт зиялылары («Қазақ әдебиеті»,28 қазан, 11 қараша 1955.).
A) [1.0] Мәлік Ғабдуллин
D) [1.0] Мұхтар Әуезов
109.«Алаш» брендін иемденген танымал қазақ басылымдары.
A) [1.0] Жас Алаш
D) [1.0] Алаш айнасы
F) [-0.5] Алты Алаш
110.Журналистика факультетінің түлегі – А. Ивановтың «Тени изчезают в полдень», «Вечный зов» романдары бойынша түсірілген телесериалдардың режиссерлері.
A) [1.0] Валерий Усков
D) [1.0] Владимир Краснопольский
111.Сұхбат жанрының дуалистік көрінісі.
A) [1.0] Жанр
D) [1.0] Әдіс
112.Әлеуметтік желілердегі троль/тролль.
A) [1.0] Скандинав елдері мифологиясының кейіпкері
D) [1.0] Желілік коммуникациядағы зиянды әрекет
113.Оқиға мен құбылыстың болмыс-бітімі.
A) [1.0] Табиғи
D) [1.0] Жасанды
114.«Абай» операсының авторлары.
A) [1.0] Ахмет Жұбанов
D) [1.0] Латиф Хамиди
115.Фоторепортаж.
A) [1.0] Объект психологиясын көрсетеді
D) [1.0] Оқиға, құбылыс үдерісін суреттейді
E116.Әлеуметтік желілердегі «мылқау» ақпарат.
A) [1.0] Инстаграм
D) [1.0] Селфи
117.Сөз бостандығы, адам құқығы туралы хат («Ұлт Times» газеті) арқылы пікір алысқан шәкірт пен ұстаз.
A) [1.0] Өркен Жоямерген
D) [1.0] Кәкен Қамзин
118.Фотоочерк .
A) [1.0] Адам өмірінің елеулі сәттерін бейнелейтін сериал
D) [1.0] Табиғат, жан-жануарлар дүниесінің айнасы
119.Көлеміне қарай есеп түрлері .
A) [1.0] Қысқа
D) [1.0] Кеңейтілген
120.В.Д. Пельттің рецензияны жіктеуі.
A) [1.0] Теориялық рецензия
D) [1.0] Көркем рецензия
121. Белгілі-бір мәселеге байланысты баспасөз өкілдері шақырылатын жиын.
A) [1.0] Брифинг
D) [1.0] Баспасөз мәслихаты
122. Мазмұны журналистік текерімге ұқсас Артур Конан Дойл шығармаларының басты кейіпкерлері.
A) [1.0] Шерлок Холмс
D) [1.0] Доктор Ватсон
123. Дрон ұшақ аппаратының журналистикада пайдаланылуы.
A) [1.0] Спорт жарыстарынан репортаж жүргізу үшін
D) [1.0] Суыт криминалдық оқиғаны бақылап, баяндау үшін
124.ФРГ-нің «Штерн» басылымы: ақпараттық кеңістктегі орны және мағынасы.
A) [1.0] Журнал
D) [1.0] Жұлдыз
125.В.Стрельцов: корреспонденция түрлері.
A) [1.0] Оперативті
D) [1.0] Проблемалық
126.Сұхбат: қойылар сұрақтың пішіні.
A) [1.0] Жабық
D) [1.0] Ашық
127.Б.В. Стрельцов: рецензия авторлары .
A) [1.0] Автор (авторлық ұжым)
D) [1.0] Оқырман
128.Профессор К. Қамзин: «очерк» терминінің екі бастауыбар.
A) [1.0] Очерчивать
D) [1.0] Очи
129.Б.В. Стрельцов: түсіндірме (комментарий) түрлері.
A) [1.0] Жағымды
D) [1.0] Сыни
130.Б.В. Стрельцов: корреспонденция жанрының негізгі сипаттары.
A) [1.0] Қорытындысы мен жинақтауының жергілікті ауқымы (локальдығы)
D) [1.0] Фактілік дабыстардың (сигналдардың) салыстырымды түрде өзеркіндігі
131Б.В.Стрельцов: есеп түрлері.
A) [1.0] Хроникалық
D) [1.0] Кеңейтілген (тіке)
132 Профессор Т.С. Амандосов: байқамның (заметканың) екі түрі бар.
A) [1.0] Тектес
D) [1.0] Дербес
133.Б.В.Стрельцов очерктің мынадай түрлерін қарастырады.
A) [1.0] Портреттік
D) [1.0] Проблемалық
134.Америкалық журналист, ғалым Томас Вулфтың бізге белгілі еңбектері.
A) [1.0] Жажда творчества
D) [1.0] Новая журналистика
135.«Ой жылдамдығындай бизнес» («Business at the speed of thought») кітабының авторлары.
A) [1.0] Билл Гейтс
D) [1.0] Коллинз Хемингуэй
136.В.В. Ворошилов: қатқыл лид мыналар.
A) [1.0] Бір элемент лиді
D) [1.0] Жинақтаушы лид
137.В.В. Ворошилов: қатқыл лид қатарында мыналар бар.
A) [1.0] Лид-ілгек
D) [1.0] «Жалғыз оқ» лиді
138.В.В.Ворошилов: қатқыл лид мыналар.
A) [1.0] Дереу айқындау лиді
D) [1.0] Баяу айқындау лиді
139.В.В. Ворошилов: жұмсақ лид қатарында мыналар бар.
A) [1.0] Контрастық лид
D) [1.0] «Жалғыз оқ» лиді
140.В.В. Ворошилов: жұмсақ лид мыналар.
A) [1.0] Дәйексөз лиді
D) [1.0] «Стакатто» лиді
141.А.А. Тертычный: тарихи қалыптасып, «жанр» деп айқындалған шығармалар түрі... мен... пікіріне қарайламай, объективті өмір сүреді.
A) [1.0] Теоретиктер
D) [1.0] Практиктер
142.В.В. Ворошилов: қатқыл лид мыналар.
A) [1.0] Каламбур (құлпырту) лиді
D) [1.0] Әңгімелеу лиді
143.А.А. Тертычный: ықтималдылық ақпараты.
A) [1.0] Болжам
D) [1.0] Болжамдар жиынтығы
144.А.А. Тертычный: бейнелеу пәні төрт түрінің ішінде мыналар бар.
A) [1.0] Оқиға
D) [1.0] Тұлға
145.М.Н. Ким: сұхбаттың әлеуметтанушылық түрі.
A) [1.0] Сұхбат-анкета
D) [1.0] Баспасөз сауалнамасы
146.М.Н. Ким: бастапқы ақпарат жинаудың бейдәстүлі әдістері.
A) [1.0] Публицистік болжам
D) [1.0] Өмірбаяндық әдіс
147.Неміс әлеуметтанушысы Ф. Шютц: адам басынан өтер үдерістер.
A) [1.0] Интенционалды
D) [1.0] Институционалды
148.М.Н. Ким: әлеуметтік тұрғыдан ой қозғайтын адам.
A) [1.0] Нақты білімге, фактілер жиынтығына арқа сүйейді
D) [1.0] Белгілі бір кездейсоқ жағдайға байланысты
149.М.Н. Ким: репортердің мына қасиеттері мықты болу керек.
A) [1.0] Көз жады
D) [1.0] Құймақұлақтығы
150.А.Н. Лук: туындыгер ақыл-ой қабылетінің ішінде мыналар бар.
A) [1.0] Идеяларды оңай генерациялау
D) [1.0] Ауыс-күйіске қабылеттілік
151.А.Н. Лук: туындыгер ақыл-ой қабылетінің ішінде мыналар да бар.
A) [1.0] «Тұтастыру» қабілеті
D) [1.0] Қысқарту
152.А.Н. Лук адамның байқау қабылеті мыналарға байланысты.
A) [1.0] Көзге
D) [1.0] Миға
153.В.В. Ворошилов: жұмсақ лид түрлері.
A) [1.0] Сұраулы
D) [1.0] Бағыттамалы – мекен-тұрақты
154 Журналист, қоғам және мемлекет қайраткері Кәкімжан Қазыбаевтың даңқты кейіпкерлері.
A) [1.0] Бауыржан Момышұлы
D) [1.0] Рахымжан Қошқарбаев
155.М.Н. Ким: портреттік сұхбат түрлері.
A) [1.0] Оқиғалы портреттік сұхбат
D) [1.0] Өмірбаяндық портреттік сұхбат
156.М.Н. Ким: портреттік сұхбаттың және бір түрлері.
A) [1.0] Мерейтойлық портреттік сұхбат
D) [1.0] Саяси портреттік сұхбат
157.М.Н. Ким: баспасөз мәслихатының сұхбаттың бір түрі ретіндегі сипаты.
A) [1.0] Көкейтесті мәселе бойынша әлеуметті хабардар етудің тиімді пішіні
D) [1.0] Ұжымдық сұхбаттың айрықша пішіні
158.К.Прохорова төлтақырып (заголовок) туралы.
A) [1.0] Ол мәтінен автономиялы
D) [1.0] Семантикалық жағынан оңаша
159.М.Н. Ким: Батыс очерк жанрының алғашқы нұсқалары мына журналдарда жарық көрді.
A) [1.0] The Spectater (Көрермен)
D) [1.0] The Totler (Мылжың)
160.М.Н. Ким: очерктің өзара үйлесетін бастаулары.
A) [1.0] Публицистика
D) [1.0] Беллетристика
161.Н.М. Шудря: публицистің шығармашылық қызметі мына тұтастыққа негізделеді.
A) [1.0] Тиімділік (рационалдық)
D) [1.0] Эмоционалдық әсер
162.М.Н. Ким: журналист материалдарында пайдаланылатын фактілер
A) [1.0] Кәдімгі (күнделікті)
D) [1.0] Ғылыми
163.М. Шостак: оқиғаларға фактілердің мейлінше сәйкестігі (аутентичность) туралы.
A) [1.0] Уақыт жағынан
D) [1.0] Кеңістік жағынан
164.Проблемалық очерктегі пейзаж көрінісі.
A) [1.0] Әлеуметтік мәні бар проблемаларды күн тәртібіне қоюға қажетті көркем құрал ретінде
D) [1.0] Адамдардың әлеуметтік өмірін «қайта қалпына келтіру» мақсатында
165.Очеркте кейіпкер психологиясының ашылу мүмкіндігі.
A) [1.0] Монолог арқылы
D) [1.0] Диалог арқылы
166.Очерктік шығармалардағы автор образы.
A) [1.0] Баяндалған оқиғаға қатысты автордың дүниетанымдық позициясынан көрінеді
D) [1.0] Автордың шығармашылық ерекшелігінен байқалады
167.М.Н. Ким: публицистикадағы авторлық «меннің» функциясы.
A) [1.0] Бір жағдайда ол әрекет етуші каһарман
D) [1.0] Екінші жағдайда ол ой-толғаныстағы каһарман
168.Латынның composition (композиция) сөзінің этимологиясы.
A) [1.0] Құрастыру
D) [1.0] Байланыстыру
169.М.Н. Ким: әдеби сюжеттен (sujet) журналистік сюжеттің айырмашылғы.
A) [1.0] Журналистік сюжетте экспозиция (кіріспе сөз) болмайды
D) [1.0] Журналистік сюжетте байлам (завязка) мен іс-әрекет дамуы тығыз қабысып жатады
170.М.Н. Ким: журналистік тезике қойылар талаптар
A) [1.0] Ол айқын да нақты тұжырымдалады
D) [1.0] Тезис дәлелдеменің бүкіл барысында еш өзгермеуі қажет
171.Журналистік тексерімнің шебері Гюнтер Вальрафтың орыс тілінде шыққан кітаптары
A) [1.0] Репортер обвиняет
D) [1.0] Нежелательные репортажи
172.М.М. Лукина: сұхбат дегеніміз.
A) [1.0] Ақпарат алу үшін тұлғаралық вербалды пікірлесу
D) [1.0] Қоғамның ақпараттық қажеттілігін өтеу жолында жаңа білім өндіру
173 М.М. Лукина: сұхбат түрлері.
A) [1.0] Ақпараттық сұхбат
D) [1.0] Жедел (оперативті) сұхбат
174.М,М, Лукина: сұхбаттың мынадай түрі және бар.
A) [1.0] Айқындама сұхбат (интервью-расследование)
D) [1.0] Сұхбат портрет
175.Сұхбаттасуда жиі кездесетін сұрау есімдіктері.
A) [1.0] Кім? Не? Қайда? Қашан?
D) [1.0] Қалай? Неге? Неліктен?
176.Мақаладағы уәж (аргумент) жүйелі болу үшін риториканың мынадай ережелеріне сүйену керек.
A) [1.0] Уәжді іздеу, іріктеу, жүйелеу, оны мәтінмен жымдастыру
D) [1.0] Уәжді пікірге айналдыру, есте сақтау, оны көпшілікке жеткізу
177.Риториктер мақаладағы уәжді ретке келтіру үшін мынадай қисын ұсынады.
A) [1.0] Кіріспе, мазмұндау, дәлелдеу
D) [1.0] Терістеу, жеке тақырыпты түйіндеу, қорытынды жасау
178.Белгілі журналист К.С. Смаиловтың өнер және иеология саласында атқарған лауазымды қызметі.
A) [1.0] Қазақ КСР Кинематография жөніндегі мемлекеттік комитетінің төрағасы
D) [1.0] Қазақ КСР Телевизия және радио хабары жөніндегі мемлекеттік комитетінің төрағасы
179.Уақыт ауысымын «Жыл мезгілдері» атты опусымен бейнелеген композиторлар.
A) [1.0] Антонио Вивальди
D) [1.0] Петр Чайковский
180.Әнуар Әлімжановтың очерктері.
A) [1.0] Қоңырау теңіз
D) [1.0] Дихан туралы аңыз
181.Ш. Мұртаза мен К. Смаиловтың жазысқан хаттарына орай 10-шы сынып оқушысы Айжан Кемелжанованың «Өзім таң қалатын кісіге хат» атты пікіріндегі ойлары.
A) [1.0] Ауылдың рухани жұтаңдыққа ұшырауы
D) [1.0] Қазіргі мемлекеттің саясаттың жаупкершілігі
182.Ш. Мұртаза мен К. Смаиловтың жазысқан хаттарына орай соғыс мүгедегі Жағыпар Жүнісжанұлының пікірлері.
A) [1.0] Шындықты баспасөз бетінде әйгілеу әркімнің қолынан келе бермейді. Зор ғылыми атақты оп-оңай алатындар көбейіп барады
183.А. Тертычный: хат жанрының сипаты.
A) [1.0] Автор адресатқа тікелей тіл қатады
D) [1.0] Автор адресатты шұғыл, белсенді іс-әрекетке итермелейді
184.А.А. Тертычный: болжамның (прогноз) ерекшеліктері.
A) [1.0] Ол – болашақ туралы пайым
D) [1.0] Оның көңіл көтерушілік сипаты да болады
185.Уолт Дисней кезінде газет жұмысынан мынадай себептермен шығарылды.
A) [1.0] Дарынсыздығы
D) [1.0] Идеяларының аздығы
186.Мектепте оқып жүргенде Билл Гейтс мына пәндерді ұнатпаған көрінеді.
A) [1.0] Қоғамдық пәндер
D) [1.0] Грамматика
187.Әнуар Әлімжановтың «Ильяс Есенберлин и его трилогия «Кочевники» мақаласындағы концепциялық ойлар.
A) [1.0] Қазақ халықы санасының жетілуі, бостандық пен гуманизм үшін күресі
D) [1.0] Ұлттық мәдениет пен дәстүр бастауларын, қазақ тарихының қайғылы да қатерлі тұстарын бедерлі де эмоционалды бейнелеуі
188.Әнуар Әлімжановтың («Родники необходимо содержать в чистоте») батысевропалық журналистің сұрағына жауап ретінде мысалға келтірген ұлы қазақ ақындары.
A) [1.0] Махамбет
D) [1.0] Абай
189.Әнуар Әлімжанов(«Интернационализм литературы»): ХХ ғасыр ортасындағы қаламгерге қажет қасиеттер.
A) [1.0] Бәріміз халық атынан сөйлейтін қоғам қайраткерлері болуымыз керек
D) [1.0] Әдеби байланысты, халықтар достығын нығайтуымыз қажет
191.Н.В. Кодола: сұхбаттың маңызды да қажетті қасиеті.
A) [1.0] Көкейтестілік
D) [1.0] Қоғамдық мәнділігі
192.Журналистік тексерімге қажетті қағидалар.
A) [1.0] Ақпарат алу заңына сүйенген жөн, жұғымдылық қажет
D) [1.0] Әртүрлі анықтамалықтарды жақсы білу керек
193.В.Д. Пельттің айтуынша, заметка (ақпарат) мына объектілерге арналады
A) [1.0] Адамға
D) [1.0] Оқиғаға
194.Екі сериялы «Журналист» фильмінің режиссеры мен операторы.
A) [1.0] Сергей Герасимов
D) [1.0] Владимир Рапопорт
195.Спорт репортажы ұлттық сипатының көрінісі.
A) [1.0] Төкпе тілінен
D) [1.0] Қиыннан қиыстыруынан
196.Қазіргі ток-шоудың жанрлық бастау-бұлағы.
A) [1.0] Сұхбат-диалог
D) [1.0] «Дөңгелек үстел» пішініндегі сұхбат
197.Журналистика мәселелерін қарастырған фамилиясы бірдей қазақ зерттеушілері.
A) [1.0] Төлеубай Ыдырысов
D) [1.0] Әбілфайыз Ыдырысов
198 Қазіргі репортаждың трансформациясы.
A) [1.0] Ол таза телевизия жанрына айналды
D) [1.0] Ол таза радио жанрына айналды
199.Публицистік мәтіндегі журналист образының көрінісі.
A) [1.0] Журналистің оқиғаға жеке көзқарасынан, тілі мен стилінен
D) [1.0] Журналистің әлеуметтік ұстанымынан
200.Журналист, қоғам және мемлекет қайраткері Кәкімжан Қазыбаевтың даңқты кейіпкерлері.
A) [1.0] Бауыржан Момышұлы
D) [1.0] Рахымжан Қошқарбаев
201.Журналистика жанрларын топтастырудың дәстүрлі жүйесі.
A) [1.0] Хабарлама жанрлар
C) [0.5] Талдамалы жанрлар
D) [0.5] Көркем-публицистік жанрлар
202.Баспасөздегі шығармашылық рецензияның мақсаты.
A) [1.0] Саналы көркем орта тәрбиелеу
C) [0.5] Туындыгер шеберлігін кәсіби талдау
D) [0.5] Шығарманың жетістігі ме кемшілігіне әділ баға беру
203.Журналистика жанрлары туралы оқу құралдарын жазған қазақ ғалымдары.
A) [1.0] Т.С. Амандосов
C) [0.5] Т.Қ. Қожакеев
D) [0.5] М.К. Барманқұлов
204.О’Генридің көркем публицистика іспеттес «Три ингредиента» новелласындағы үш қоспа.
A) [1.0] Ет
C) [0.5] Картоп
D) [0.5] Пияз
205. Абай атап көрсеткен (журналистке де керек) адами қасиеттер.
A) [1.0] Ыстық қайрат
C) [0.5] Нұрлы ақыл
D) [0.5] Жылы жүрек
206.А.А.Тертычный: мақала түрлері.
A) [1.0] Жалпы зерттемелік мақала
C) [0.5] Тәжірибелік-талдамалық мақала
D) [0.5] Пікірталастық мақала
207. Илья Эренбургтің мемуарлық роман-эссесі атауының құрамындағы сөздер.
A) [1.0] Люди
C) [0.5] Годы
D) [0.5] Жизнь
208. Юрий Олешаның «Три толстяка» ғибраттық ертегісіндегі билік басындағы олигархтар.
A) [1.0] Бірінші
C) [0.5] Екінші
D) [0.5] Үшінші
209. «Қазақ» сөзін иемденген қазіргі ірі басылымдар.
A) [1.0] Қазақ әдебиеті
C) [0.5] Жас қазақ
D) [0.5] Қазақ үні
210. Журналистика факультетінің түлектері, ҚР Мемлекеттік сыйлығының лауреаттары.
A) [1.0] Ә.Әлімжанов
C) [0.5] Ұ. Есдәулетов
D) [0.5] Н.Айтов
211. І. Есенберлиннің «Көшпенділер» трилогиясына кірген романдар.
A) [1.0] Алмас қылыш
C) [0.5] Жанталас
D) [0.5] Каһар
212. Дэвид Рэндалл: оқиғаның басты үш элементі.
A) [1.0] Хабар көзі
C) [0.5] Хабардарлық
D) [0.5] Уақыт
213. Дэвид Рэндалл: ақпарат хабарламаларындағы түсіндірменің үш типі.
A) [1.0] Жария
C) [0.5] Жасырын
D) [0.5] Абайсыз
214. Михаил Кольцовтың әйгілі репортаждары.
A) [1.0] В ЗАГСе
C) [0.5] Три дня в такси
D) [0.5] Семь дней в классе
215. Профессор М.К. Барманқұлов: репортаж сипаты.
A) [1.0] Дәлме-дәлдік
C) [0.5] Оқиғаны көзбен көру
D) [0.5] Шыншылдық
216. Диалогтық жанрлар.
A) [1.0] Сұхбат
C) [0.5] Пікірсайыс
D) [0.5] Корреспонденция
217. В.Ворошилов: очерк композициясының түрлері.
A) [1.0] Мозаика іспеттес
C) [0.5] Желпуіш тәрізді
D) [0.5] Саты тақылеттес
218. Джером К. Джеромның жол-сапар очеркі формасында жазылған «Трое в лодке, не считая собаки» юмористік повесінің кейіпкерлері.
A) [1.0] Джордж
C) [0.5] Гаррис
D) [0.5] Джей
219. Жарнамалық ақпарат түрлері.
A) [1.0] Саяси-әлеуметтік
C) [0.5] Экономикалық
D) [0.5] Мәдени
220. Профессор М.К. Барманқұлов:журналистика жанрлары үш топқа жіктеледі.
A) [1.0] Хабарламалық-оқиғалық
C) [0.5] Талдамалық
D) [0.5] Көркем-публицистикалық
221. Б.В. Стрельцов: мақала түрлері.
A) [1.0] Бас мақала
C) [0.5] Насихаттық
D) [0.5] Проблемалық
222. Б.В. Стрельцов: мақалаға керекті компоненттер.
A) [1.0] Факті
C) [0.5] Саяси платформа
D) [0.5] Нанымдылық
223. Б.В. Стрельцов: баспасөзге шолудың түрлері.
A) [1.0] Жалпы
C) [0.5] Тақырыптық
D) [0.5] Шағын
224. Б.В. Стрельцов: фельетон түрлері.
A) [1.0] Проблемалық
C) [0.5] Сатиралық-юморлық
D) [0.5] Шағын фельетон
225. Б.В. Стрельцов: байқам (заметка) түрлері.
A) [1.0] Хроникалық хабарлама
C) [0.5] Стандартты байқам
D) [0.5] Кеңейтілген немесе тәптіштелген байқам
226. Профессор Т.С. Амандосов: сұхбат түрлері.
A) [1.0] Сұхбаттың әңгіме түрі
C) [0.5] Суреттеме сұхбат
D) [0.5] Сұхбаттың анкета түрі
227. Профессор Т.С. Амандосов: баспасөз бетіндегі мақала түрлері.
A) [1.0] ПроблемалықB) [-0.5] Инновациялық
C) [0.5] Публицистикалық
D) [0.5] Насихаттық
228. Профессор Т.С. Амандосов: корреспонденция түрлері.
A) [1.0] Оперативті
C) [0.5] Суреттеме
D) [0.5] Проблемалық
229. А.А. Тертычный: журналистикада бейнелеудің үш басты әдісі бар.
A) [1.0] Фактографиялық
C) [0.5] Талдамалық
D) [0.5] Көрнекі-бейнелеушілік
230. В.В. Ворошилов: фотопублицистиканың ажырамас қасиеттері.
A) [1.0] Көрнекілік
C) [0.5] Нақтылық
D) [0.5] Өмір шынайылылығы
231. А.А. Тертычный: ықтималдылық ақпаратының тілге тиек етері.
A) [1.0] Өткен заман
C) [0.5] Бүгінгі заман
D) [0.5] Келер заман
232. А.А. Тертычный: бейнелеу пәнінің төрт түрі ішінде мыналар аталады.
A) [1.0] Оқиға
C) [0.5] Жағдай
D) [0.5] Үдеріс
233. А.В. Колесниченко: баспасөз жанрларының жіктелімі.
A) [1.0] Эмоционалды жанрлар немесе эмоционалды публицистика
C) [0.5] Талдамалы жанрлар немесе «тиімді публицистика»
D) [0.5] Жаңалықтық жанрлар
234. А.В. Колесничеко: баспасөз жанрларының назар аударар негізгі нысандары.
A) [1.0] Адам
C) [0.5] Проблема
D) [0.5] Оқиға
235. М.Н. Ким: журналистің ақпарат алар көздері.
A) [1.0] Реалды орта
C) [0.5] Урбанистік орта
D) [0.5] Реалды өмір шындығы
236. Х. Буде: өмірбаяндық зерттеудің басты үш бағыты.
A) [1.0] Кейіпкер өмір жолының әлеуметтік шарттылығын зерттеу
C) [0.5] Әлеуметтік тәжірибе мен оның мағыналық құрылымын зерттеу
D) [0.5] Тұлға әлеуметтенуінің генезисін зерттеу
237. Өмірбаяндық әдісте қолданылар сұхбат түрлері.
A) [1.0] Лейтмотивті (әңгіме желісінен ауытқымау)
C) [0.5] Нарративті (хронологиялық еркін әңгіме)
D) [0.5] Ашық
238. Л.А. Поелуева: материал ішіндегі фактілердің орналасу позициясы.
A) [1.0] Уақыт принципі бойынша
C) [0.5] Қарсы қою принципі бойынша
D) [0.5] Фактілерді проблемасына қарай топтастыру принципі бойынша
239. Авторлық интерпретация.
A) [1.0] Фактілердің мәнін өзінше ашу
C) [0.5] Өзіндік әсерді жария ету, кейіпкерге деген эмоционалдық көзқарасты білдіру
D) [0.5] Оқиғаның қалай дамитыны туралы болжам айту
240. Г.С. Мельник: пікірлесу барысының кезеңдері.
A) [1.0] Бейімделу (адаптация)
C) [0.5] Сезе білу (предвосхищение)
D) [0.5] Шарықтау шегі (кульминация)
241. Маделин Беркли-Ален «Listening the Forgotten Skill»(«Забытое исскуство слушать») кітабында сөз тыңдаудың үш деңгейін атап көрсетеді.
A) [1.0] Сөйлеушіге құрметпен) [-0.5] Респондентпен танысу
C) [0.5] Оның ниетін түсінуге тырысу
D) [0.5] Сөйлеушіге ауық-ауық назар аудару
242. М.Н. Ким: бейнелеу объекті және баяндау сипатына қарай очерк былай жіктеледі.
A) [1.0] Көркем-бейнелеуші
C) [0.5] Көркем публицистік
D) [0.5] Зерттеушілік
243. Очерктің көркем элеметтері.
A) [1.0] Пейзаж
C) [0.5] Деталь
D) [0.5] Портреттік кейіптеу
244. Жол-сапар очеркінде пейзаждың қажеттілігі.
A) [1.0] Оқиғаның географиялық аумағын байқату үшін
C) [0.5] Сапар картиналарының динамикалық ауысымын көрсету үшін
D) [0.5] Сол жердегі адамдардың қандай табиғат жағдайында өмір сүріп жатқанын
аңғарту үшін
E245. Портреттік очеркте пейзаждың қажеттілігі.
A) [1.0] Адам характерін ашу үшін оның ішкі толқынысын табиғат құбылысымен салыстырады
C) [0.5] Кейіпкер портретінің фоны ретінде алынады
D) [0.5] Кейіпкердің дүниетанымдық позициясын аңғарту үшін
246. Очерктегі деталь.
A) [1.0] Адамның сыртқы сипатының ерекшеліктерін көрсетеді
C) [0.5] Адамның өзіндік сөйлеу мәнерін аңғартады
D) [0.5] Адамның мінез-құлық ерекшелігін байқатады
247. Очерктегі қақтығыс.
A) [1.0] Ұлттық құндылықтар үшін күрес
C) [0.5] Дүниетанымдық күрес
D) [0.5] Адамияттық күрес
348. В.И. Шкляр: очерктің ішкіжанрлық жіктелімін айқындау жолындағы тосқауылдар.
A) [1.0] Очерктің шығармашылық «симбиозы»
C) [0.5] Диффузияға ұмтылысы
D) [0.5] Очерктің трансформациясы
249. М.Н. Ким: очерк құрылымының түрлері.
A) [1.0] Хроникалық
C) [0.5] Логикалық
D) [0.5] Еркін формалы
250. М.Н. Ким: мақаланың үшмүшелік құрылымы.
A) [1.0] Тезис (бастауы)
C) [0.5] Аргументтер (негізгі бөлігі)
D) [0.5] Қорытынды (соңы)
251. Германия журналисі Гюнтер Вальрафтың шығармаларын орыс тілінде шығарған басылымдар.
A) [1.0] Литературная газета
C) [0.5] За рубежом
D) [0.5] Иностранная литература
252. Журналистік тексерімнің шебері Гюнтер Вальрафтың марапаттары.
A) [1.0] Кино және телевизия саласындағы Британ Академиясының сыйлығы
C) [0.5] Герри Энгелькенің әдеби сыйлығы
D) [0.5] «Адам құқығын қорғаудың» әдеби сыйлығы
253. М.М. Лукина: сұхбаттағы журналист іс-әрекетінің нақты стилистикалық тәсілдері.
A) [1.0] Конфронтациялық стиль
C) [0.5] Элитарлық стиль
D) [0.5] Әріптестік режим
254. Жаңа кәсіби журналистиканың принциптері.
A) [1.0] Ашықтық
C) [0.5] Айқындық
D) [0.5] Толеранттық
255. Профессор К. Қамзин: алыну/жазылу әдісіне қарай сұхбат түрлері.
A) [1.0] Ретроспективалық
C) [0.5] Технологиялық
D) [0.5] Эксклюзив
256. Профессор К. Қамзин: ақпаратты топтастырудың принциптері.
A) [1.0] Мезгілдік B) [-0.5] Салалық
C) [0.5] Кәсіптік
D) [0.5] Аймақтық
257. Профессор К. Қамзин: ақпаратты топтастырудың және бір принциптері.
A) [1.0] Ресми-лауазымдық
C) [0.5] Мән-мағыналық
D) [0.5] Аралас
258. М.М. Лукина: сұхбаттың жүйелік кезеңдері
A) [1.0] Дайындау
C) [0.5] Жүргізу
D) [0.5] Аяқтау
259. М.М. Лукина: сұхбат мақсатын анықтаушы сауалдар.
A) [1.0] Сұхбат алу не үшін керек? Қандай нәтижеге жеткіңіз келеді?
C) [0.5] Алға қойылған міндетті орындау үшін неге осы адам таңдап алынды?
D) [0.5] Ол адам сізге және аудиторияға қызықты ма?
260. М.М. Лукина: сұхбат алудың стратегиясы мен тактикасы.
A) [1.0] Адаммен тіл табысу
C) [0.5] Ойнар роліңізді (амплуаңызды) дәл табу
D) [0.5] Логика, хронология және импровизация
261. Журналистік айқындаманың ақпараттық кеңістікте кеңінен орнығуына қажетті жағдайлар.
A) [1.0] Қоғамның демократиялық институттары мүлтіксіз жұмыс істеуі керек
C) [0.5] Әлеумет немқұрайлықтан, бейтараптықтан арылуы қажет
D) [0.5] Мықты құқықтық база болғаны жөн
262. Белгілі журналист К.С. Смаилов бас редактор болған басылымдар.
A) [1.0] Білім және еңбек
C) [0.5] Парасат
D) [0.5] Ақиқат
263. Белгілі журналист, қоғам және мемлекет қайраткері Камал Смаиловтың «Қазығұрт» баспасынан шыққан үш томдығының 3-ші томының бөлімдері.
A) [1.0] Кино
C) [0.5] Телевидение
D) [0.5] Қоғам және журналистика
264. Белгілі журналист, қоғам және мемлекет қайраткері Камал Смайыловтың «Қазығұрт» баспасынан шыққан үш томдығының 2-ші томының бөлімдері.
A) [1.0] Қазкқстан ХХІ ғасырда
C) [0.5] Ғылым ғаламаттары
D) [0.5] Меже мен мәре
265. Белгілі журналист, қоғам және мемлекет қайраткері Камал Смайыловтың «Қазығұрт» баспасынан шыққан үш томдығының 1-ші томының бөлімдері.
A) [1.0] ХХ ғасыр және қазақтар
C) [0.5] Нарық және халық
D) [0.5] Елім, саған айтам, Елбасы, сен де тыңда!
266. Профессор М.К. Барманқұловтың түркі мәдениетіне арналған еңбектері.
A) [1.0] Хан Иван
C) [0.5] Золотая баба
D) [0.5] Хрустальные мечты тюрков о квадронации
267. А.А. Тертычный: журналистикадағы сыр ашу (исповедь) мәтінінің ерекшеліктері.
A) [1.0] Айрықша қылықты түсіндіру, қырсықтан құтылу жолын көрсету
C) [0.5] Мәнсаптың өсу өнегесін көрсету
D) [0.5] Өзіне-өзі жарнама жасау
268. Н.В. Кодола: сұхбат авторының үш міндеті.
A) [1.0] Респондентті қысылу-қымтырылудан, оны өзіне жараспайтын рольді алып жүруден құтқару
C) [0.5] Әңгімелеуші мен журналист арасындағы кедергінің алынатындығына иландыру
D) [0.5] Рольдер лайықты бөлінгеннен кейін әңгіменің «драматургиялық серіппесін» жасау
269. С.М. Виноградова: сұхбат барысындағы журналист пен респондент деңгейі.
A) [1.0] Журналист әңгімелеушіге жоғарыдан қарайды (ұстаз)
BC) [0.5] Журналист пен әңгімелеуші қатар тұрады (ақпарат беруші)
D) [0.5] Журналист әңгімелеушілер арасында (әңгімеге ел қатарлы араласушы)
270. Н.В. Кодола: журналистика теориясында әңгіме-дүкенге қатысты адресаттың үш сипаты бар.
A) [1.0] Әңгімеге құлшына кірісетін адам
C) [0.5] Жауап беруден қашқақтайтын адам
D) [0.5] Қарсылық көрсетуші адам
271. Н.В. Кодола: интервью алдында мына дереккөздеріне сүйеніп сұрақ дайындау керек.
A) [1.0] Редакциялық досье, сөйлесер адам туралы баспасөз материалдары, сол адамның БАҚ-тағы пікірлері
C) [0.5] Фотоматериалдар, оның өмірбаянына қатысты фактілер
D) [0.5] Интернет ресурстар, әріптестер кеңесі мен идеялары, әртүрлі мәліметтер базасы
272. Н.В. Кодола: сұхбат-анкетаға таңдап алынған адам төмендегі критерийлер үддесінен шығуы керек.
A) [1.0] Пікір сайысқа қауқарлы болу керек
C) [0.5] Сымбатты болу керек
D) [0.5] Тәрбиелі болу керек
273 Әлеуметтік келеңсіздікті әжуалайтын фельетон жанрын дайындау үдерісі.
A) [1.0] Фельетонға жілігі татитын факті іздестіру
C) [0.5] Фактілерді типтендіру, белгілі бір заңдылық дәрежесіне жеткізу
D) [0.5] Фактілер мен құбылыстар арасындағы логикалық байланысқа назар аудару, күлкі шақыратын ажарлы түйін жасау
274. Е.И. Журбина: көркем очерк ерекшеліктері.
A) [1.0] Публицистік ой қадап айтылады
C) [0.5] Публицистік ой тиянақталады
D) [0.5] Онда публицистік ой мен көркем әдістер біте қайнасады
275. Е.П. Прохоров: дәстүрлі қамтудың (обозрение) өзіндік ерекшеліктері.
A) [1.0] Автор жеке факті, жеке жағдай, жеке кейіпкермен емес, фактілер, оқиғалар, үдерістер жиынтығымен жұмыс істейді
C) [0.5] Қамтушы жеке фактіні, оқиғаны, құбылысты бөле-жара сөз етпейді, оларды бір бүтіннің құрамдас элементі ретінде қарастырады
D) [0.5] Онда ой мен оқиға, факті тұтастығы анық бедерленеді
276. Д.Г. Бекасов:дәстүрлі мақала жанрының өзіндік сипаты.
A) [1.0] Мақаладағы нақты факті қоғам өмірінің тенденцияларымен қабысып жатады
C) [0.5] Мақалада болмысқа көзқарас аса ауқымды
D) [0.5] Мақаладағы жинақтау аса терең
277. М.С. Черепахов: дәстүрлі фельетонның негізгі көркем элементтері.
A) [1.0] Метафора, ирония
C) [0.5] Сарказм, әсірелеу
D) [0.5] Пародия, юмор элементтері
278. Дәстүрлі фельетондағы авторлық позиция.
A) [1.0] Әлеуметтік және көркем критерий айқын болуға тиіс
C) [0.5] Фельетонда оқиғаны авторлық бағалаудың мәні аса зор
D) [0.5] Келеңсіз құбылысты автор тек мықты фактілер арқылы әшкерелейді
279. Белгілі публицист Камал Смаилов «Өткенді түсіну: ақтау ма, даттау ма?» (Дінмұхамед Ахметұлы Қонаевқа хат) шығармасында қиянат көрген тұлғалардың атын атайды
A) [1.0] Олжас Сүлейменов
C) [0.5] Евней Букетов
D) [0.5] Төрекелді Шарманов
280. Ұлттық және халықаралық баспасөз жоғары бағалаған «Қыз Жібек» фильмінде басты рольді ойнаған актерлер.
A) [1.0] Меруерт Өтекешева
C) [0.5] Құман Тастанбеков
D) [0.5] Асанәлі Әшімов
281. «Қазақ универсиеті» баспасынан өнегелі өмір сериясымен 2011 жылы шыққан «Хайыржан Бекхожин» атты еңбек авторларының ішінде мына ғалымдар бар.
A) [1.0] Тұрсынбек Кәкішев
C) [0.5] Абдул-Хамит Мархабаев
D) [0.5] Тұрсын Жұртбаев
282. «Қазақ универсиеті» баспасынан өнегелі өмір сериясымен 2012 жылы шыққан «Тауман Амандосов» атты кітап авторларының ішінде мына ғалымдар бар.
A) [1.0] Шериаздан Елеукенов
C) [0.5] Оразай Батырбеков
D) [0.5] Жұмағали Ысмағұлов
283. «Қазақ универсиеті» баспасынан өнегелі өмір сериясымен 2012 жылы шыққан «Камал Смайылов» атты кітап авторларының ішінде мына ғалымдар бар.
A) [1.0] Әбдуәли Қайдар
C) [0.5] Төрегелді Шарманов
D) [0.5] Құлбек Ергөбек

284. Журналист, ғалым Камал Смайылов «Қазақ журналисі» мақаласында көсемсөз бен журналистиканы зерттеуді мына бағыттарда жүргізуді ұсынады .
A) [1.0] Қазақ публицистикасының тарихы
C) [0.5] Қазақ публицистикасының тағлымы
D) [0.5] Жекелеген шығармашылық тұлғалардың еңбектерін саралау
285. А.А. Тертычный сатиралық түсіндірмені көркем-публицистика тобына жатқыза отырып, былай дейді.
A) [1.0] Ол өмір шындығын түйсіну барысында ең алдымен көркемдік тәсілдерге жүгінеді
C) [0.5] Оның мен мұндалап тұрған қасиеті – назарына іліккен феноменді күлкі ету
D) [0.5] Оның көкейтестілік, резонанстық қасиеті әртүрлі саяси қайраткерлердің, биліктің, мекемелердің келеңсіз, көкейге қонымсыз іс-әрекеттерін әжуалай баяндаудан көрінеді
286. А.А. Тертычный «Тіршілік иірімдерін» («Житейские истории») көркем-публицистика тобына жатқыза отырып, былай дейді.
A) [1.0] Ол көркем әдістер демеуімен дүниеге келеді
C) [0.5] Мұндай мәтіндердің туындауына авторлық фантазия әсер етеді
D) [0.5] Оның сюжеттік өрістеуінде схематизм басым
287. Г.С. Мельник және А.Н. Тепляшина: есеп жанрының жіктелімі
A) [1.0] Тікелей – тура оқиға орынынан түсіндірмесіз беріледі.Есеп-коммюнике – болып өткен саяси кездесулер нәтижесін баяндайды.
C) [0.5] Түсіндірме элементтері бар ой қозғар есеп
D) [0.5] Ұзақ есеп
288. А.А. Грабельников: сұхбаттың мынадай түрлері ұшырасады.
A) [1.0] Сұхбат-диалог, сұхбат монолог
C) [0.5] Хабарлама сұхбат, суреттеме сұхбат
D) [0.5] Сұхбат-пікір, анкета
289. М.Н. Ким: егер әңгіме-дүкеннің мақсаты әңгімелеушінің жүрекжарды сырын ашу болса, онда сұхбаттың мынадай түрлері дүниеге келеді.
A) [1.0] Сұхбат-монолог
C) [0.5] Сұхбат-пікір
D) [0.5] «Ой ағымы» сұхбаты
290. М.М. Бахтин ақихат туралы.
A) [1.0] Ақихат бір адамның басынан шықпайды, бір адамның басына қонбайды
C) [0.5] Ақихат оны бірлесе іздеген адамдар арасында туындайды
D) [0.5] Ақихат диалогтық пікірлесу үдерісінің арқасында дүниеге келеді
291. М.Н. Ким:адам аса құпия сырын жайып салсын десең.
A) [1.0] Мейлінше көңілін аула
C) [0.5] Әдептен озба
D) [0.5] Әңгімені ерекше ауанға бөле
292. М.Н. Ким: журналистік шығармаларда монолог мынадай жағдайда қолданылады.
A) [1.0] Адамның дүниетанымдық көзқарасын аңғарту үшін
C) [0.5] Каһарман ойын интимді немесе публицистік әдіспен беру үшін
D) [0.5] Тұлғаның ішкі дүниесі мен оның өмірлік құндылықтарын ашып көрсетудің тиімді тәсілі ретінде
293. В.А. Шенберг: пікірталас ең алдымен.
A) [1.0] Идеялық күрес
C) [0.5] Дүниетанымдық күрес
D) [0.5] Адамгершіліктік күрес
294. Көпшілік автордың пайымдауынша, оқырман образы .
A) [1.0] Төмен деңгейдегі оқырман
C) [0.5] Орта деңгейдегі оқырман
D) [0.5] Жоғары деңгейдегі оқырман

295 Оқырманның журналистік материалды қабылдау деңгейі мына факторларға тәуелді.
A) [1.0] Айқын да түсінікті жазуға
C) [0.5] Оқырман мен дереккөзі арасындағы қарым-қатынастың ұзақтығына
D) [0.5] Оқырман мүддесін ескеруге
296. Г.С. Мельниктің пікірінше, қазіргі газет, журналдарда жарияланған материалдарды былай топтастыруға болады.
A) [1.0] Бұқаралық аудитория санасына әсер етуге бағытталған, белгілі бір адам немесе әлеуметтік институттардың шұғыл жауабына қозғау салатын мәтіндер
C) [0.5] Реалды шындыққа араласауды, дереу үн қатуды талап ететін және бұқаралық аудиторияның санасына әсер ететін мәтіндер
D) [0.5] Шұғыл әрекетті құп көрмейтін бейтарап, хабарлама, ағартушы мәтіндер
297. М.Н. Ким: оқырман мен газет қарым-қатынасының әртүрлі кезеңдерін қарастыра отырып, мынадай тоқтамға келуге болады .
A) [1.0] Басылымның тақырыптық бағыттарын модельдеу көп жағдайда аудиторияның ақпараттық сұранысына, оқырманның таңдауы мен мүддесіне байланысты
C) [0.5] Танымдық-коммуникативтік әркетке араласқан оқырман белгілі бір кезеңдерден өтеді
D) [0.5] Редакция жұмысының тиімділігі көбінесе аудиториямен қайтарымды байланысқа тәуелді
298 М.Н. Ким: танымдық-коммуникативтік әркетке араласқан оқырман бір-біріне тәуелді үш кезеңді басынан кешіреді.
A) [1.0] Алғыкоммуникативтік
C) [0.5] Коммуникативтік
D) [0.5] Кейінкоммуникативтік
299 Г.В. Жиркова: сенсациялық хабарлама сипаты.
A) [1.0] Оның эмоционалдық жағы басым
C) [0.5] Ақпараттың тек бір құрамдас бөлігі бедерлене көрінеді
D) [0.5] Ақпарат әрі біржақты, әрі кеміс болады
300. А.А. Тертычный: қауесет белгілі бір мақсатқа жету үшін таратылады.
A) [1.0] «Оппонеттіің» абыройын төгу үшін
C) [0.5] Әлеумет пен бәскелестер реакциясын «байқау пиары», аудиторияға ескерту дабысы ретінде
D) [0.5] Көпшілік назарын аудару (жарнама), аудитория көңілін көтеру үшін


Приложенные файлы

  • docx 1523498
    Размер файла: 67 kB Загрузок: 0

Добавить комментарий