шпор сыннан дайын


«Қазақ әдебиетінде сынның белгілі орын алуға ұмтылуы тек кеңес үкіметі тұсында, айналасы осы 10-15 жылдың ішінде. Қазанға дейін бізде сын атаулының болмауы тіпті заңды нәрсе», дейтін пікірді кім айтқан?М.Қаратаев
Әдеби сынның тууы мен қалыптасуы неге байланысты?Саяси-әлеуметтік мәселелерге
Сынның социологиялық, эстетикалық дәрежесі неге қатысты?Көркем әдебиеттің шыққан биігіне
Сынның эстетикалық дәрежесі немен өлшенеді?Көркем әдебиеттің шыққан биігімен өлшенеді?
Сынның қуаттылығы неге қатысты?Сынның білім деңгейі мен эстетикалық талғамына
«Әдеби-көркем сын туралы» қаулы қай жылы қабылданды?1972
Қазақ әдебиеті сынының тарихы қай жылдан ЖОО-да оқытыла бастады?1967
Қазақ әдебиеті сынының бастауы қайдан басталады?Ауыз әдебиеті үлгілерінен
Сынның негізгі мақсаттарының бірі?Адамның жан-дүниесін, талап-талғамын әсемдік, сұлулыққа тәрбиелеу
Қазақ әдебиетінде жасқа қатысты өлеңдердің көп болуы неге қатысты?Әсемдік пен сұлулықты бағалай білуге
Айтыстың ел құрметтер басты ерекшелігі?Сыншыл ой-пікір, көзқарастың молдығы
«Қазақ ауыз әдебиетінде жерге, елге, малға айтылатын шешендік сынның алуан түрі бар. Түйенің қомы, аттың жалында өскен малшы, аңшы қазақ аса сыншы келеді. Жүйрік ат, қыран құсты, шаппай, ұшпай танитын саясаткер құсбегілер болған, ізіне қарап түйенің түсін айтатын, қызыға қарап қоралы қойдың енесін тауып салатын, жоғалған биенің іште кеткен құлынын ат болғанда танып алатын сыншылар туралы аңыздар көп» деп қайда жазылған?«Қазақ әдебиетінің тарихында»
«Өлең кітабы» туралы трактат кімдікі?әл-Фараби
«Сәннің кілті – сәйкестікте, сәйкестік жоқ жерде сұлулық жоқ» дейтін кемеңгер кім?әл-Фараби
«Поэтика» кімнің кітабы?әл-Фарабидікі
Жүсіп Баласағұнның «Құтты білігінің» тарихи орны?Қазақ халқының құрамына кірген ру-тайпалар тілінің тұтастығын байқататыны
«Тіліңді бақ, басың аман болады. Сөзді қысқарт, жасың ұзақ болады» деген нақыл қай еңбектен?«Құтты біліктен»
«Құтты біліктегі» «Басыңа саулық тілесең, тіліңе мықтап кісен сал», «Адамның көңіл күйі бейне ат секілді, бірде семіреді, бірде азады» деген нақылдарға ақыл-парасаттан өзге не тән?Сыни ой
«Жақсы адамға сөз ереді», «тілмен түйгенді тіспен шешпейді» қай сөздіктен?«Диуани лұғат – ат - түріктен»
Қазақтың сыни ой-пікірін зерттеген уақытта неден сақтанған жөн?Европалық тұрғыдан қарау, бейімдеу қатерлі
Қазақтың сыншылдық ойын ғылыми өңірден өрбітіп, кең арнаға бастаған ғалым?Шоқан Уалиханов
Ілгерішіл ой-сананы, эстетикалық талап-талғамды қалыптастыруға зор үлкес қосқан дарын?Ы.Алтынсарин
«Қазақ хрестоматиясы» кітабы арқылы сыншы-ғалым ретінде бой көрсеткен педагог-ақын?Ы.Алтынсарин
Мектептерде қазақ тілінің тазалығын сақтау мәселесіне айрықша мән берген педагог-қайраткер? Ы.Алтынсарин
Қазақтың жазба әдебиетінің негізін қалаған, әдеби тілді қалыптастыруда орасан зор еңбек сіңірген ақынАбай
Поэзияны заманның кем-кетігін түзетейін деп күрес құралы еткен ойшыл ақынАбай
Қазақ әдебиетінде сыншыл реализм әдісінің негізін салған дарынАбай
Сатиралық, сыншылдық көзқарасы үлкен әлеуметтік мәнге ие болған талант?Абай
Көркем сөзге қояр талап-талғамды қазақ әдебиетің өркендету жолындағы эстетикалық норма етіп қалыптастырып кеткен дарын иесіАбай
ХІХ ғасырда әдебиет жайындағы ойларын ғылыми арнамен тұжырымдаған қазақ перзентіШоқан Уалиханов
Қазақ әдебиеті жайлы ойларын ХІХ ғасырда педагогикалық жүйемен баяндаған ұлтымыздың перзентіЫбырай Алтынсарин
Қазақ әдебиеті жайлы ойларын ХІХ ғасырда эстетикалық таныммен тұжырымдаған ұлтымыздың перзентіАбай
ХІХ ғасырдың соңғы ширегінде қазақтың қоғамдық ой-пікірін оятуға себепші болған тұңғыш басылымдар«Дала уәлаятының газеті», «Түркістан газетінің уәлаяты»
«Түркістан уәлаятының газеті» айырықша іждағаттаған мәселесіҚазақтың төл әдебиеті
«Түркістан уәлаятының газеті» әсіресе қандай мәселеге айырықша назар аударады?Тілді таза сақтау, орынсыз шұбарламау
«Түркістан уәлаятының газеті» әдебиетке, сыншылдық ой-пікірге қатысты материалдар қай жылдары ерекше мол жарияланды?1875-1878
Ресейдегі бұратаналарды мүмкін қадірінше оқытпау, қараңғылықта ұстау, оқытқанның өзінде орыстандыру саясатын көздеген патшаның халық ағарту министрлігі бұйрығы қашан шықты1870
«Дала уәлаяты газетінің» қазақ халқының санасын ояту жолындағы жанқиярлық еңбегіне қиястық жасап, айла-шарғымен тоқтатуға тырысқан миссионер-ғалымН.Ильминский
«Ломоносовтан Белинскийге дейінгі орыс сыны» атты мақаланың авторыА.В.Луначарский
«Дала уәлаятының газетінде» тіл мен әдебиет жайынан құнды пікірлер қозғаған адамД.Сұлтанғазин
Абайдың «Жазғы күн шілде болғанда», «Күлембайға» деген екі өлеңі «Дала уәлаятының газетінде» қай жылы жарық көрді?1889
Абайдың «Күлембайға» атты өлеңіне библиографиялық көрсеткішінен орын беріп, түсініктеме жазған орыс ғалымыА.Алекторов
«Дала уәлаятының газетіне» бес жылдай тілші болып, мақалалары мен өлеңдерін сүйсіне оқып, ғибрат ала бастаған ақынМәшһүр Жүсіп Көпеев
Абайдың өлеңдерінде тұңғыш көтеріңкі баға берген ақын-журналистМәшһүр Жүсіп Көпеев
Шортанбай, Шернияз, Құнанбайлардың шешендік сөздер мен билер сөзін газетке жариялап тұруды ұсынған, «Қыр баласы» кімА.Бөкейханов
«Дала уәлаяты газетінде» қазақ әдебиеті сынының алғашқы қарлығаштары қандай формада көрінді?Библография тұрғысында
«Дала уәлаятының газеті» қай кезде «өмір сүрді?»ХІХ ғасырдың соңғы ширегі мен ХХ ғасырдың бас кезінде
Екінші саны шықпай тұтқындалған газет«Серке»
«Әдебиет таңы» атты мақала басылып, онда Абайдың «Әсемпаз болма әрнеге» өлеңі бүкіл елге үлгі ретінде ұсынатын газет«Қазақстан»
Қазақ әдебиеті сынының тууына дайындық жасаған газет«Дала уәлаятының» газеті
Қазақтың тұңғыш демократиялық журналы «Айқапты» шығарған ақынМұхаметжан Сералин
Қазақтың жалпыұлттық газеті «Қазақты» шығарған ақын-ғалым.Ахмет Байтұрсынов
Әңгіме, өлең, оқшау сөз, сыншылық пікірлерге көп орын берген басылым«Айқап»
«Кітаптар жайынан» деген арнаулы бөлім ашып, жаңа шыққан кітаптарға аннотация, жарнама-сын беріп отырған басылым«Айқап»
Қазақ әдебиет сыны өзінің жанрлық сипатын айқындау дәуірінде көтерген басты тақырыбы?оқулық сапасы, қазақ жазуы тәрізді практикалық мәселелер
Қазақ сынының пайда болуына ықпалы тиген үш көз?қазақтың жазба әдебиеті, публицистика, баспасөзі
«Айқап» журналында сынның тууына негізделіп берілген алғашқы материал?Н.Наушабаевтың «Алаш» атты жинағына жазылған рецензия
Сынның мәдениетін: «Уақытша матбуғаттың міндеті милләттің әрбір түрлі мұқтажы түсетұғын істерді жариялап, майданға салып, көпке сынату, жақсы жағын жақсы деп, жаман жағы болса мұнысы жаман деп халыққа түсіндіру. Мұның үшін матбуғат әрбір істің алдына нысана етіп растықты ұстау тиіс» дейтін пікірді. «Айқапта» айтқан ақын?М.Сералин
«Айқап» журналында жаңадан шыққан кітаптарда жасалатын шолулардың кемшілігі?Үгіттеуге, тілек білдіруге, үндеуге орын беретіні
«Айқаптың» кітап шығару мәдениетіне назар аударуы нені байқатады?Сыншылдық ойдың жан-жаққа көз сала бастағанын
«Қобыланды батыр» жырын кітап етіп бастырып шығарған баспаға «Қазақ» газетінде: «Кітаптағы ат - орыстың «тяжелевоз» дейтін жүк аты. Сүгіретте Қобылекең бір нашар бақалшы болып салынған. Батыр мұрнынан айырылып, пұштиып тұр», - деп сынаған сыншы кім?Ә.Бөкейханов
Сын жанрының тууы мен қалыптасуын дәйектейтін А.Луначарскийдің еңбегіКритика и критики
«Айқаптағы» М.Ғалиолданың «Өлең – жырларымыз туралы» мақаласының жақсы нышаныӨз ойын дәлелдеу талабымен
«Айқаптағы» сынның ең жақсы үлгісі«Қазақ тіліндегі өлең кітаптары жайынан», «Өлеңмен айтушылар» (С.Торайғыров)
Қазіргі өлеңдер жайлы, күйініп: «Бұзылған қанымызды теңеп, қарайған көңілімізді жуып, жанымызға пайда, дертімізге шипа болады-мыс деген «жаны соны жаңа әдебиетіміздің» сыңайы нұсқаған қолы, көрсеткен жолы жоқ, құр «қатын ойбайға» айналып, әркім соны сән көріп бара жатқан соң, қазақ жазушылары-ау, алдарыңа салып, айтып отырмын», деген сыншыл ой кімдікі?Сұлтанмахмұт Торайғыров
С.Торайғыров «Қазақ тіліндегі өлең кітаптары жайынан» деген мақаласында алдағы уақытта ақындар кімнің дәстүрін тұтыну керектігін ескерткенАбай дәстүрін
Сұлтанмахмұт қандай шығармаларды көркем туынды санаған?Көркемдік түрі (формасы) мен мағынасы бір-біріне сай болуын
Абайға: «Пайғамбардың жүрегінен құйылған қарандай соқыр иесі сыбдырынан танырлық, аққұла ашық тұрады марқұм Абай өлеңдері» деген бағаны берген ақынСұлтанмахмұт Торайғыров
Қазақтың тұңғыш журналист қызыНәзипа Құлжанова
Әншілер, жыршыларды: «Көңілді түзейтін машина-жыр, өлең... Ол машинаның тетігін біліп, сайрайтын, естігендердің аузынан суын ағызып, көңілдерінің уын шығаратын кім? Ол неше түрлі әуез білетін әнге ұста әншілер, жыршылар», - деп дәріптейтін кім?Сұлтанмахмұт Торайғыров
«Қазақ» газетінде қай жылдардан кейін әдеби-сын мақалалардың құлашы кеңейді1914 жылдан былай
Әдебиетті дәуірлеуді бірінші дәуірі ескі замандағы қазақ арасына жазу тарамай тұрған кезі; екінші дәуірі жазудың қазақ арасына кеңірек таралған заманы; Абай марқұмнан бері қарай қазақ әдебиетінің үшінші дәуірі басталады деп дәуірлейтін азаматРайымжан Марсенов
Ахмет Баржақсиннің «Мың мақал» кітабы қай жылы шықты?1915
Ахмет Баржақсинның «Мақалдар» атты мақаласы қандай қасиеттерімен жұртты тебірентті?Ғылыми тереңдігі, жанр ерекшелігін тамыршыдай таратуымен
Мақалдың поэтикасы мен мазмұны: «Мақалдарда басы артық сөз болмайды, ұйқастырылып айтылады, бұл жағынан алғанда өлеңге ұқсамайды, оңай жатталып кетеді. Оның сыры – мақалдың өсиетін қасиетінен» деп ғылыми тұжырым жасайтын зерттеушіАхмет Баржақсин
ХХ ғасырдың басында әдебиетті өнер ретінде тануға бағытталған формаӘдеби кештер
А.Лихоновтың «Манап» драмасы «Айқап» журналында жарияланысымен оған ащы сын жазған адамМ.Дулатов
М.Дулатовтың «Манап» драмасының басты міні ретінде нені жіктеп алады?Халық өмірін жете білмейтінін, шебер, жүйрік жазушы болу еместігін.
А.Лихоновтың «Манабын» өлтіре сынаған тағы бір үлкен талант иесіС.Сейфуллин
М.Дулатовтың «Қазақ» газетінде «Зайсанның Хлестоковы һәм Ферғананың Добчинскийі» деген әшкерелегіш мақалы кімнің қандай туындысына арналған?К.Төгісовтің «Надандық құрбаны» пьесасына
«Қазақ» газетінде жарияланған тереңдігі, талап-талғамының қомақты, ғылыми қисынымен ерекшеленетін А.Байтұрсыновтың еңбегіҚазақтың бас ақыны
«Абайға шейін қазақта қолға алып оқырлық, тап мағынасында қазақдерлік бір нәрсе болған жоқ еді» дейтін бағаны кім берді?М.Дулатов
Әдебиет теориясы мен сынына қатысты «Ұлы әңгіме, яки роман өмір жүзіндегі ұлы-кіші ғамалдар, ұлы – кіші оқиғалар қалай-бір-біріне байланысып, ұшы қайдан басталып, қайда барып тоқтайтынын мысалмен көрсеткен секілденіп, алдыңа әкеліп түрлі жолмен байланыстырады, шиеліністіреді» деген тұжырым кімдікіАрысұлы
Түркі тілдес елдердің ұлы перзенттеріне арналған сын, эсселерді жүйелі жариялаған басылым«Қазақ» газеті
Сын-библиографиялық үлгісі саналатын рецензияны мол жариялаған басылым«Қазақ» газеті
«Қазақ» газетінде «Шәкәрімнің «Қалқаман-Мамыр» дастаны» атты терең талдауға негізделген рецензияның авторы Ә.Бөкейханов
«Айқап» журналында халықтар достығын насихаттап, сыни пікірді жетілдірген ақынӘкірәм Ғалымов
«Айқап» журналының хатшысы, жас ақын, мезгілсіз қаза болғанӘкәрім Ғалымов
Қазақ халқы түркі қауымының өнерін өрістеткен, өлшеусіз еңбек сіңірген қай көрнекті ғұламаларды қадір тұтады?Маржаниды, Гаспиринскийді
Татардың ұлы ағартушысы Исмаилбек Гаспиринскийді құрмет тұтқан қазақтың ұлы ғалымыА.Байтұрсынов
«Біз бұрын жансыз өлі кеуде едік, Гаспиринский бізге жан бітірді, өлі денеге рух кіргізді» деген ағартушы-ақын, қоғам қайраткеріМ.Сералин
И.Крыловтың қырық мысалын аударған қазақ ақыныА.Байтұрсынов
«Айқап» журналы мен «Қазақ» газеті орыс пен татар әдебиетімен тығыз байланыса бола отырып тағы қай бауырлас елге қол ұшын созды?Қырғыз әдебиеті мен баспасөзіне
Медресе «Ғалияда» оқыған қазақ шәкірттері 1915-1918 жж. 40-45 санын шығарған журнал«Садақ»
«Садақ» журналының редакторларыБ.Майлин, Ж.Тілепбергенов
«Садақ» журналында «Ырысты» атты повесі жарияланған жазушыҚ.Басымов
«Садақ» журналында «Мақтым» атты шығармасы жарияланған жазушыС.Сарталиев
Сынның міндетін: «Жазылып шыққан әдеби, фәни сөзді, кітапты сынау – ішінде керек болмаған жерін алып тастап, тәуір жерінің ішкі сырын жарқыратып жұрттың алдына салу-өнерлі жұрттың әдеті. Ол ұят, айып емес. Сонау бір-бірінен кек алу үшін, яғни жазушыны халыққа жаман көрсету үшін емес, қайта көркем сөзді, фәни кітаптарды дұрыс жолға салу үшін керек» деп сыншы Ж.Тілепбергенов қай шығарманы сынап айтқан?«Мақтым» романын
Жарты жылда «Алаш» газетінің қанша саны жарық көрді?22 саны
«Алаш» газеті қандай мәселеге айырықша мән берді?Жазушы – ақындардың шығармаларын жариялауға
«Абай» журналы, «Сарыарқа», «Жас азамат» газеттеріндегі негізгі көтерілген мәселеСыни-ғылыми ойдың жемісін жұртқа жеткізу
1918ж. «Абай» журналының екінші санында «Абайдың өнері һәм қызметі» мақаласын жариялатқан жазушыМ.Әуезов
Профессионал сынның дүниеге келуіне жол ашатын құдірет?Коллективтік ұжымның жігер-күші
ХІХ ғасырдың екінші жартысы мен ХХ ғасырдың он бес жылында қанша кітап шықты?500-ге тарта
Жарнама сынның атқаратын қызметі?Көркем шығарманың дүниеге келгенін хабарлау
Аннотацияның атқаратын қызметіШығарманың негізгі мән-мағынасын түйіндейді
Дәйектеме – сынның атқаратын қызметіШығарманың оқиғасын, мәнін, жазылу себебін түсіндіреді
1905-1915 жылдар аралығында шыққан кітаптар саны300- ге жуық
Дәйектеме – сынның өзіндік ерекшелігіХалыққа өнер-білімді насихаттау
Дәйектеме сөздің көзге түсер парасыАвтор өз шығармасына түсіндірме жасап, сын пікір айтады
Автордың өз сөзіне өзі риза болмауының себебін тапӨзіне қояр талабының өскенін, биіктегенін
Дәйектеме – сынның өзіндік ерекшелігі, артықшылығыҚазақ әдебиеті тарихына көп дерек, мол мағлұмат береді
Көп әйелді алушылықты сынаған пьесаК.Төгісов «Надандық құрбаны»
М.Дулатовтың революцияшыл-демократиялық әдебиет бағытын негіздеген туынды«Оян, қазақ»
М.Дулатовтың «Оян, қазақ» жинағын ескі өкімет қалай қарсы алды?Жыл жарым абақтыға жапты
А.Байтұрсыновтың «Тіл құралының» жоғары бағалануыҚазақ тілінің табиғаты сақталып, өз атымен аталуы
Міржақып Дулатовтың шығарған оқулығы қалай аталады«Қирағат»
Көркем шығарма, оқу құралдары, өлең жинақтарына жазылған сын қалай аталадыДәйектеме сын
Абай өлеңдер жинағының алғашқы құрастырушысыКәкітай Ысқақұлы
Абай өлеңдері алғаш қалай құрастырылғанТақырыптық принциппен, хронологиялық тәртіппен
Абайдың тұңғыш жинағын алғаш құрастырушыларК.Ысқақұлы мен Тұрағыл Абайұлы
«Менің әкемнен артық жанашырық қылып, дүниеге көзімді ашқан Лермонтов» дейтін ақын кімАбай
«Абай 30 жасында барша халық ортасына атағы жайылып, белгілі болды» дейтін кім?Кәкітай Ысқақұлы
Абай неше жасында халық арасында маңдай алды, бас шешен болды?20
Абай жайлы тұңғыш мақала жазған кім?Кәкітай
Абай жайлы Кәкітай мақаласын орыс тіліне аударған кім?Ө.Бөкейханов
Абай шығармалары революцияға дейін үш түрлі жолмен таралғанын айтқан ғалымМ.Әуезов
Сынның негізгі көрінер арнасы не?Газет, журнал
Сыншының атқаратын ерекше қызметіӘдебиеттің даму барысында әсер етеді
Сынның өресі, деңгейі немен өлшенеді?Сынның өресі сол кезеңдегі әдебиеттің деңгейінде болады
«Түркістан уәлаяты», «Дала уәлаятының газеттерінің» тарихи қызметіӘдебиет сынының тууына дайындық жасады
Қазақ сынының жанрлық сипатын қалыптастырған басылымдар«Айқап», «Қазақ» басылымдары
Сыни пікірдің табиғатыӘр адамның айтқанынан құралады
Қазақ сынының дүниеге келген кезеңіҰлы Қазан революциясына дейін туып, дүниеге келуі
Жарнама-сын, аннотация, оқушы хаты әдеби сынның қандай формасына жатады?Қазақ әдеби сынының алғашқы нұсқасы
Дәйектеме-сынның жанрлық ерекшелігіАннотация мен реценцияның арасындағы құбылыс
Рецензияның әдеби сынға қатысыКөркем шығарманы насихаттайды
Айтыс мақаласының (полемика) қазақ сыннан алатын орныШындықтың сырын ашады
Публицистикалық сын, проблемалық мақала, сыни шолу (обзор), ғұмырнама, баяндама, сын мақала, зерттеу мақала, сыни еңбектер жинақталған хрестоматия, әдіснамалық нұсқаулар қандай сынның «олжасы?»Кемеліне келген сынның
«Байшыл-ұлтшыл жазушылардың творчестволық жағынан профессионалдық дәрежеде болғанын, оқыған, білімді екенін беруге, әрине, болмайды» деген пікірді 1967 жылы айтқан кімдер?Т.Кәкішев, Е.Ысмайылов, М.Дүйсенов
«Орыстан қазақтың көріп отырған отаршылдығы, омыраулылығы қазақ мәдениеті орыс мәдениетінен төмен болғандықтан. Азаттық, асылы, мәдениетте, мәдениет күшеюінің тетігі – оқу мен әдебиетте» деген пікірді айтқан алашшыл жазушыА.Байтұрсынов
Мәдени мұра жөнінде дөрекі ұсыныс жасағандарПролеткультшылар
«Біз әрбір ұлттық мәдениеттің ішінен тек оның демократиялық және социалистік элементтерін аламыз, оларды алғанда тек қана сөзсіз түрде әрбір ұлттық буржуазиялық мәдениетіне, буржуазиялық ұлтшылдығына қарама-қарсы» деген халық мәдениетіне керағар көзқарасты ұсынушы кімЛенин
Идеологияның негізгі мақсатыХалық ниетін өзіне аудару
Қазақ әдебиет сынының алғашқы мәнді толқыны қай жылдар жүрді?1921-1925
Төңкерісшіл тенденциядағы сынның серкесіС.Сейфуллин
Тұңғыш ұйымдастырылған «Қазақстан» баспасы кімнің қолында болды?С.Сейфуллин
1922ж. шыққан С.Сейфуллиннің «Асау тұлпар», «Қызыл сұңқарлар», «Бақыт жолында» кітаптары жайлы қанша сын жарияланды?20
С.Сейфуллиннің «Қызыл сұңқарлар» пьесасына «Қоңыр» деген бүркеншік атпен сын жазған адамМ.Әуезов
«Қызыл сұңқарлар» пьесасын «жыл құсы» деп бағалаған мақала қай газетте жарияланды?«Еңбекші қазақ»
«Темірқазық» журналында мақаласын С.Сейфуллинің «Бақыт жолында» пьесасы мен «Өткен күндер» жинағын мазақтау мен даттауға құрған сыншы кім?Н.Төреқұлов
С.Сейфуллиннің «Бақыт жолында», «Асау тұлпар» жинақтарын қадір-қасиетін сақтаған басылым«Известия киргизского обкома РКП (б)» журналы
С.Сейфуллиннің өлеңдерінде «Жабы емеспіз-тұлпармыз, құладын емес - сұңқармыз» деп дабыл ұра баға берген жазушыМ.Әуезов
«... сыншы ешнәрсеге қарамай өз міндетін айтқаруға тиіс. Жазушының жазғанына сыншы би, сыншының жазғанына оқушы би» деп жазған кім?Н.Төреқұлов
«Әдебиеттің өркендеуіне негіз болмайтын сынды жазу-жаңадан талпынып келе жатқан жас қалам қайраткерлерін адастыру екеніне еш күнәм жоқ. Әдебиет – көптің малы, білімнің қазынасы» деп жазған ақын Ж.Сыздықов
«Сыншылардың сыны – бәйге атын баптау секілді. Әдебиет майданындағы сын ақын-жазушыны баптау. Сын-тұңғыш науқастың емі. Сын-айна. Сын адамның ішкі-сыртын бірден аралайтын өткір айна» деп деп тұжырым жасайтын жазушыМ.Дәулетбаев
М.Әуезовтің «Қорғансыздың күні» әңгімесіне сын жазған сыншыға: «... мына арасы кем, мынасы дұрыс деп толық дәлелдер көрсетпей , құр сұлу сөз, қызыл тілге сүйеніп сөгу, біздің байқауымызша, өзінің ақындық, сыншылдық басына зор кемшілік» деп эстетикалық талдауды талап еткен сыншыТ.Арыстанбеков
Әдеби сынның екпінді күшке айнала бастағанын байқататын: «Затында сынның кесіп тастайтын қатал би болуы да, күлін аспанға ұшырататын құйын болуы да не бас иіп, құлдық ұрып тұратын қошаметшіл құл болуы да мейілінше жараспайтын қылық. Сын қайырымсыз қатал би болып та, қол қусырған құл болып та тіршілік ете алмайды» деген анықтама беретін адамДаниял Ысқақов
Мағжан Жұмабаев неге әділетсіз сынға ұшырағанына : «Замандастарының көпшілігі Мағжанның әлдеқайда төмен тұрған, жартылай адам, жартылай пенделер. Дарын жағынан да, кісілік жағынан да... Арқарлар мен Таутекелер жамандықты әдетте жоғарыдан күтпейді, төменнен күтеді... Иә, етекте қалғандар аса биіктеп кеткендерді ешқашан да кешірмейді» деген қорытынды жасаған ақын:Қ.Мырзалиев
М.Жұмабаев өлеңдері қай басылым арқылы танылып, сыналды?«Қазақ»
«...Мағжан ақын, бірақ қазақ ақыны емес, қазақтың тұрмысынан айырылған ақын» деген бағаны кім берді?Нәзір Төреқұлов
«Мағжанның ұстаған беті, негізгі пікірі-түрік атағын көтеру, түрікшілікті (пантюрнизмді) тарату. «Күншығысым», «алашым», «қазағым» деп жырлағанда Мағжан қазақтың байының бұрын билеп –төстеген ханның, биі, болысының, жуанының қамын қайырады, соларды жырлайды» деп жаздыратындар кімдер?Брюсов институтында оқып жүрген жастар
«Мағжанның ақындығы» атты әйгілі мақаланың авторыЖүсіпбек Аймауытов
Мағжан – ұлы ақын, ХХ ғасырдағы қазақ поэзиясының классигі екенін кімдер мойындамайды?Тапшылдық көзқарасқа бой алдырғандар
Мағжанға: «Сен-қазақтың ақынысың. Алаштың қайғысын жырлайсың, ұлтыңды өліп-өшіп сүйесің, онымен бірге күйесің. Қазақтың келешегінен үміт жоқ болса, онда жойылып кету халіндегі халыққа көркем әдебиеттің керегі қанша? Біз сеннен кеудемізге рух пен қуат құйып, дертімізден айықтыратын, бақытқа бастайтын сөз күтеміз», - деп хат жолдайтын кімдер?Ж.Аймауытов, М.Жолдыбаев
«Мағжан терең ойдың ақыны емес, нәзік сезімнің, тәтті қиялдың ақыны дейтін ақыны емес, ұлт ақыны» дейтін бағаны берген сыншыЖ.Аймауытов
М.Әуезовтің «Қорғансыздың күні» әңгімесіне: «Қорғансыздың күні» атты алғашқы әңгімесімен Мұхтар шын мағынасындағы еуропалық прозаның дәрежесіне көтерілді» деген бағаны қай жазушы береді?С.Мұқанов
«Сынға сын» атты өткір мақаланың авторы Т.Арыстанбеков
«Қорғансыздар» мақаласын жазған кімД.Ысқақов
ХХ ғасырдың басындағы әдеби сынға араласқан Даниял Ысқақов мақаларының өзгешелігі Пікірі сүбелі, тілі бай, ажарлы
М.Әуезовтің «Қорғансыздың күні», «Бәйбәше-тоқал» пьесаларына жазылған сындардың сын тарихына қатысы Қазақ әдебиет сынының эстетикалық өңірге басталғанын байқатады
М.Әуезовтың реалистік, трагедиялық туындыларын талдаған сыни еңбектер нені байқатты?Қазақ әдебиет сынының эстетикалық өңірге бет алғанын
Қазақ әдеби сынының тынысы ашыла бастауынан қандай жарқын құбылысты сезіндікСәкен, Мағжан, Мұхтардың т.б. жалпы әдеби бағдарын
Қазақ әдеби сынына қандай міндеттер жүктеледі?Қазақ әдебиетінің болашағы кімдікі, қандай көркемдік әдеті басшылыққа алу мәселесі
ХХ ғасырдың жиырмасыншы жылдарындағы әдебиет сыны несімен ерекшелінедіАлуан тақырыпқа барлау жасауымен
1925 жылғы қазақ әдебиетінің дамуына қатысты жаңалықБөлшектенбей күш біріктіру әдебиетті эстетикалық таным-білім деп мойындала бастауы
Қазақ әдеби сынына көңіл аударылуыШығарманы талдау, талқылаулар ұйымдық, ұжымдық қасиет алуы
1925 жылы қазақ әдеби сынында қандай жағымсыз құбылыстар қылаң берді?Евроценаристік ой-пиғыл, пролетаульттық нигилизм
«Ақжол» газетінде қазақ әдебиетінің бүгінгі жай-күйін әңгімелеуге мүмкіндік беретін әдеби-саяси астары қалың сауалдар қойып ең маңыздыларына өзінің көзқарасын білдірген бағалы мақала бастырған жазушыЖ.Аймауытов
Өтпелі дәуірдегі әдебиетті күйректік (сентиментализм), сарындамалық (романтизм), санашылдық (идеализм), нағыздық (реализм) деген әдістерге жіктейтін әдебиетші кім?Ж.Аймауытов
«Әдебиет-өнер. Азды-көпті еркіндікті тілейді. Қазақ әдебиеті көгерсін, гүлденсін десек, жалаң тап көзімен, не саясат көзімен қарап, сыңаржақ кетпей, Маркс көзімен (диалектика әдісімен) сынау керек» дейтін терең теориялық тұжырым кімдікі?Ж.Аймауытовтікі
ХХ ғасырдың 20-жылдарындағы қазақ сынының тамаша классикалық үлгісіЖ.Аймауытов «Мағжанның ақындығы»
Тапшылық көзқарасын ашық және баса айтушыларТөңкерісшіл сыншылдар
ХХ ғасырдың 20 жылдарында әдеби процеске белсене араласып, таптық поэзияны бекем ұстауға жол көрсеткен, серкелік жасағанӘбдрахман Байдилдин
«Қазақтың тапшыл, төңкерісшіл ақын-жазушылар бар ма? Тап ақыны жоқ болса, себеп не? Қашан болады?» деген жандайшап, қитұрқы сауалды кімдер қойған?Теңдік, билік қолына тиген төңкерісшілдер
Әдебиет сынында әпербақандық, төзімсіздік, айтыстырып-шабыстыру , жікке бөлушілік ожарлық қай кезеңде үстемдік құрды Ф.И.Голощекин билікке келгенде
«Қазақта әзір тап ақыны жоқ» дейтін кім?Ж.Аймауытов
«Ақын тапшы тудырмайды, ақынды тудырады. Қазақта тап жігі әбден ашылып жеткен жоқ» дейтін кімЖәкен Сәрсенбіұлы
Әдебиетте тап «бар, жоқ» деп кесіп айтпай қисындап кететінПошан
«Рас, қазақтың қазіргі тұрмысында пролетариат ақыны шыға қоймайды. Өйткені бізде пролетаиат (кәсіп жұмысшылары) аз. Қазақ тұрмысына әлі әсер беретіндей халге келген жоқ. Біздің ақындардың көбі шаруа тұрмысын, қазақтың даласын жазатын ақын, шаруа ақыны» деп шындықты айтатын жазушыҒаббас Тоғжанов
«Сыншылар мен көркем әдебиет» мақаласының авторы?М.Дәулетбеков
«Қазақтың көркем әдебиеті туралы» атты мақаланы кім жазды?С.Сейфуллин
«Көркем әдебиет туралы қорытынды пікірі» деген мақала кімдікі?С.Мұқанов
«Өнер, көркем әдебиет құрғақ қана қиялдың, сезімнің жемісі емес. Бұлардың анасы – тұрмыс, нағыздық». Шын өнер нағызшылдық негізінде болады. Тұрмыстық жайын пернелеп суретпен таныстырады» деген теориялық тұжырымды кім жасағанІ.Мұстанбаев
«Қазақ ұлтшылдары пікірнен қайтпай отыр. Мағжанның қазіргі жолға пайдасынан найзасы көп. Мағжандарды пікірінен айруға әлде болса да көп уақыт керек» дейтін пікір кімдікіШ.Тоқжігітұлы
Мағжан Жұмабаевтың совет өкіметі жаққа өтуін сан-саққа жүгіртуге байланысты етшеңе жазбай қоюы қай жылдан басталады1929
«Қазақ төңкерісі – мәңгілік, оның идеясы - бүкіл адамзаттық, кедей-кепшіктің шын бақытты өмір жасайтын дәуірі» деп қабылдаған ақын.С.Сейфуллин
«Жыл құсы» альманағына: «Қазақ әдебиетінде қазір екі саяси айқын бет бар. Бірі – байшыл, ұлтшыл, бірі-еңбекшіл, тапшыл. Байшыл-ұлтшыл бетті әдебиетшілер – Ақаң, Жақаң, Мағжан, Әлихан, Әуезұлы және басқалар. Еңбекшіл, тапшыл бетті әдебиетшілер – Рахметжан, Сәбит, Бейімбет, Садыр, Самат, сыншы ретінде Әбдірахман, Хамза, Ғаббас және басқалар» деп «таңба соғатын» демократиялық ебі жоқ жазушы-ақын.С.Сейфуллин
Социалистік қоғам жетістіктерін бейнелей алатын көркемдік әдісРомантизммен қанаттанған реализм
Әдебиеттің мәңгі оралып-соғатын мәселесіДәстүр жалғастығы
Өтпелі дәуірде сыншылар жазушы-ақындарға сілтеген бағыт-бағдарыТарихи шындықты жазу
М.Әуезовтің «Қорғансыздың күні», «Оқыған азамат», «Кінәмшіл бойжеткен», «Жуандық» әңгімелерінен сыншылар байқаған жаңалықКлассикалық әдебиеттің дабы
«Сана», «Шолпан», «Таң» журналдарында жарық көрген туындыларынан байқалатын әдісСыншыл реализм
Б.Майлин, Ж.Тілепбергенов бейнелеген халық басына түскен ауыртпалықтан арқасы жауыр болғандардың тағдырын кестелеуге ең тиімді әдісСыншыл реализм
Б.Майлин, С.Сейфуллин, М.Дәулетбаев әңгімелерінде нақты өмірлік бояу құлпырып, жаңа сипат табуы, жандануының сырыСыншыл реализм дәстүрі ғана емес, идеялық арқауына дейін сақталуы
Өтпелі дәуірдің өзінде сыншыл реализм мен социалистік реализмнің шығармашылық әдістері қатар өмір сүріп бір-бірімен араласып жатқанын түйіндеген әдебиет зерттеушісіМ.Пархоменко
«Совет өкіметінің алғашқы жылдарындағы кейбір жазушылар коммунистік мазмұнды реалистік, романтикалық тәсілмен ғана емес, тіпті, символизм, экспрессионизм, неоклассицизм машығымен суреттеуге талаптанғанын (көбіне сәтті талаптанғанын) біз ұяла жасырамыз» деген пікірдің иесі кім?А.Овчаренко
М.Дулатов, А.Байтұрсынов, Ш.Құдайбердиев, М.Жұмабаев, Ж.Аймауытов, Ғ.Қарашевтардың бір кезде айтуға жолы кесілген туындылары қандай дәстүрмен дүниеге келген?Сыншыл реализм дәстүрі
Социалистік елдердегі ұлт әдебиеті ештеңе тудыра алмаған қысыр әдебиет көрінуіне ненің кесірі туды?Европацентристік көзқараспен түншықтыру салдары
«Мұхтар бүгінгіні көрмейді, келешекке сенбейді. Мұхтардың көретіні, білетіні, іздейтіні қазақтың өткен өмірі. Мұхтар жаңалықты, үлгіні өткеннен іздейді, қазақтың баяғы батыр, шешен, биі, сал-серісі, ерке қызы, міне Мұхтардың үлгілі адамдары осылар. Соңғы кезде Мұхтарда оң да болса өзгергендік бар. Бірақ, Мұхтар мұнысымен әлі бізге жақындаған жоқ. Жолбике жазушы бола алған жоқ, Мұхтардың негізгі жолы, идеологиясы – әлі байшылдық, ұлтшылдық» деген пікірді ұсынған кім?Ғ.Тоқжанов
М. Әуезов пен Ж.Аймауытовты «Бұлар жалпы алғанда қазақ әдебиетіне үлкен пайдалы жазушылар» дейтін пікірді бекем ұстап, олардың ұлтшылдар еместігін мойындатуға тырысқан жазушы-сыншыС.Садуақасов
Классикалық реализмді жарқырата қару етіп, еркіндік пен тәуелсіздікті пайдаланып, алашшыл қалпын сақтап өткен дарын Ж.Аймауытов
"Әдебиет танытқышта" А.Байтұрсынов көрнек өнерін неше түрге бөледі?беске
"Әдебиет танытқышта" шығарманың мазмұнында байқалатын негіздік түрлер үшеу, олар қайсы:толғау, терме жыр
"Әдебиет танытқышта"повесть, роман жанрын қалай атайды?ұзақ әңгіме, ұлы әңгіме
"Әдебиет танытқыштағы" әуезе, толғау, айтыс ұғымдарының бүгінгі баламалары қандай?эпика, лирика, драма
"Поэзияны тегі мен түріне қарай бөлу" кімнің еңбегі?Белинский
"Поэзияны тегі мен түріне қарай бөлу" кімнің еңбегіБелинский
“...Көне дәуірлердің өзіндей ақ еліктеуге өте бейімді дарынды жандар болған, олар осы еліктеу қабілетін там-тұмдап дамыта отырып, импровизациядан нақты поэзияны тудырды” дейді пікір айтқан ұлы ұстазАристотель
“Адамдардың өзінің сезген – түйгендері жөніндегі көңіл – күй сезімін өзгелерге жеткізу мақсатына өнер пайда болды... автордың шығармадағы сезімі басқаларды әсерлендірсе, нағыз өнер деген міне сол” деген пікірді айтқан ұлы суреткер?
“Ақынның үнінен естілер әуенді музыка да жеткізе алмайды, қартинада бейнелей алмайды. Бқл – поэзияның ешкім аңғармас мүмкіндігі” деп пікір айтқан, поэзия мен кескін өнерінің ара қатынасын айқындаған неміс ағартушысы, көркем өнер теоретигі?Лессинг
“Әдебиет” сөзі қай тілден енген?араб
“Қазақ романы және психолгиялық талдау” зерттеу еңбегінің авторы?Майтанов Б.
“Сөз өнері-адам санасының үш негізіне: ақылға, қиялға, көңілге негізделеді”, - деген ғалым ұстаз?Ахмет Б.
«Абай» журналының редакторы.Ж.Аймауытов, М.Әуезов
«Абай» журналының шыққан жылы .1914 жылы
«Айқап»журналындағы аудармаларды зерттеген ғалымЗ.Тұрарбеков
«Қазақтың бас ақыны» мақаласының авторы.А.Байтұрсынов
«Мәдени мұра және оны игеру» атты конференция өткен жыл.1959 ж
1932 жылы жарық көрген «ХХ ғасырдағы қазақ әдебиеті» атты кітаптың авторы. С.Мұқанов
А.Байтұрсынов қазақ әдебиетін жанрлық (тектік) тұрғыдан қалай жіктеген?әуезе, толғау, айтыс
А.Байтұрсыновтың әдебиеттану саласындағы теориялық еңбегі.Әдебиет танытқыш
Абайтанудың алғашқы нұсқалары баспасөз бетінде жарық көрген жылы1889
Аббревиатура термині нені білдіреді?қысқартылып жазылған сөз тіркесі
Автология терминінің мағынасы?Сөздің тура мағынасында қолданылуы
Автоним дегеніміз не?бүркеншік атпен жазылатын автордың шын аты-жөні
Автордың өзі кейіпкер ретінде баяндалатын проза жанры?мемуар
Ақындық өнердің символы саналатын мифтік бейне, қанатты атпегас
Ахаңның 50 жылдық тойында баяндама жасағанЖ.Аймауытов
Әдеби тарапынан образ қалай бөлінедіэпикалықлирикалықдрамалық
Әдеби шығарманың ең басты материалы көркем тіл
Әдеби шығарманың құрылысы, оның үлкенді-кішілі бөлім-бөлшектерінің бір-бірімен қисынды түрде қиюластырылып, әр түрлі тәсілмен байланыстырылған тұтастық бірлігі композиция
Әдебиет дегенімізкөркем өнер саласы
Әдебиет танытқыш бойынша шығарма тілі екі түрлі болады:ақын тілі,әншейін тіл
Әдебиет теориясының бірінші циклінде көркем әдебиеттің қандай ерекшеліктері қарастырылады? Өміршындығын образды түрде бейнелеу
Әдебиеттану ғылымында орын алған салыстырмалы тарихи әдіс?Компоративизм
Әдебиеттану ғылымының жанама саласының бірі?текстология
Әдебиеттану ғылымының негізгі салаларыәдебиет тарихы, әдебиет теориясы, әдебиет сыны
Әйгілі "Поэтика атты еңбектің авторы кім?Аристотель
Әл-Фараби “Мейлінше көркем немесе әдеттен тыс эмоциялық күшімен ләззат беретін поэзия түрі” деп қай жанрды айтқан?Эпос
Әл-Фараби “Өлең өнерінің қағидалары туралы” трактатында грек поэзиясын неше топқа бөлген?12
Әл-Фараби табиғи дарынына, білім қабілетіне, еліктеуіне орай ақындарды неше топқа бөлген?3
Әл-Фарабидің поэзияға қатысты еңбегі. Өлең өнерінің қағидалары туралы трактат
Әр дәуірдегі тарихи жағдайдың, идеологиялық күрестің әдебиеттегі көрінісі ағым
Әр жеке суреткерге тән шеберлік, өнер ерекшелігі стиль
Әр күнгі оқиғаны, жай-жапсарды тізіп ажыратын жазу тәсілі.күнделік
Баспадан шыққан шығармалардың мазмұны туралы қысқаша сипаттама.Аннотация
Белгілі әдебиет теоретигі және тарихшысы, “Тарихи поэтика” еңбегінің авторы? Веселовский А.Н.
Белгілі бір тақырыпқа жазылған, мәселені тереңдеп ашатын ғылыми-зерттеу еңбек. монография Шығармадағы кейіпкердің ішкі көңіл-күйін білдіретін толғау сөзі: өзімен сөйлесуі монолог
Бүкіл бір дәуірді кеңінен қамтып бейнелейтін кең танысты, сан-салалы эпикалық шығармаэпопея
Бүтінді жеке бір бөлшегі арқылы, тұтас құбылысты кейбір дара сипаттары арқылы дәл, дөп басып әсерлі суреттеу тәсілі?көркем деталь
Бірнеше жазушыға тән шығармашылық, идеялық, көркемдік бірлік, ұқсастықстиль
Дарвин теориясын әдебиеттану ғылымына дәлелсіз түрде әкеп қолданған атышулы бағыт?Мәдени-тарихи мектеп
Драмалық шығарма жанры?Комедия
Екі кітаптан (бөлімнен) тұратын көлемді көркем шығармаДилогия
Жазушының ой елегінен өтіп, қорытылып баяндалған, көркем шығармаға айналған өмір шындығын қалай атаймыз?көркемдік шындық
Жинақтау мен даралау дегенімізкөркем бейне сомдау тәсілі
Импровизация өнері дегеніміз? өлеңді суырып салып айту
Ирония дегенімізкекесін
Классицизмдегі "үш бірлік" қайсысы?уақыт, орын, оқиға бірлігі
Классицизмнің суреттеу объектісісарай маңындағылар
Композиция дегеніміз неӘдеби шығарманың құрылысы
Көркем образ жасаудың екі түрлі тәсілі?жинақтау, даралау
Көркем шығармада уақиғаға қатысушы? кейіпкер
Көркем шығармадағы табиғат көрінісі, бейнесіпейзаж
Көркем шығарманы талдап, баға беру, пікір қорытурецензия Шешендік өнер туралы ғылымриторика Шығыс поэзиясындағы төрт тармақты ғибратты философиялық өлең?рубай
Көркемдік әдісромантизм
Қазақ әдебиеттану ғылымының негізін салушы?Байтұрсынов
Қазақ әдебиеті сыны дамуының екінші кезеңі қай уақыттарды қамтиды1917-1937 жылдар арасын
Қазақ әдебиеті сыны дамуының үшінші кезеңі қай уақыттарды қамтиды 1938-1985
Қазақ әдебиеті сыны мен ғылымының тарихи белестерінің неше кезеңі бар 3
Қазақ әдебиеті сынының дамуының бірінші кезеңі қай уақыттарды қамтидыҰлы Октябрь революциясына дейінгі
Қазақ баспасөзінің тарихын, оның ішінде «Қазақ» газетін зерттеушілер турасында сөз қозғағанда есімін айрықша атауға тиісті тұлға, белгілі әдебиеттанушы ғалым Б.Кенжебаев
Қазақ драматургиясы туралы көлемді еңбек жазған екі томдық “Арқау” зерттеу монографиясының авторы? Нурғали Р.
Қазақ өлеңі қандай жүйеге негізделген?силлабикалық өлең жүйесі Поэзияның ақындық өнер шыңының символыпарнас
Қазақ өнерінің құрылысын, Абай, М.Әуезов шығармашылығын зерттеуші академик, “Өлең сөздің теориясы” еңбегінің авторы? Ахметов З.
Қазақ фольклорлық прозасының жанры аңыз
Қалыптасқан өлең өлшемін берік сақтамай тармақтардың ырғағын еркін өрнектейтін өлең түріерікті өлең
Қалыптасқан, белгілі болған, таныс текст қалай аталадыконондық
Қандай ағымның суреттеу объектісінде қарапайым адамдардың тұрмыс күйініш-сүйініші, қуаныш-реніштері, көңіл-күйі суреттеледісентиментализм
Қоғам заңдарын әдебиетке механикалық түрде қолданып, метафизикалық жолға түскен, жазушы шығармасын оның таптық тегімен байланыстыра қараған мектеп?Социологиялық мектеп
Л.Толстой
М.Әуезовтың «Қазақ әдебиетінің қазіргі дәуірі» атты мақаласы жарық көрген журна «Шолпан» журалы
М.Дулатовтың әдеби-сыни мақаласы«Мәдениет һәм ұлт»
Наным – сенімнен туған сиқырлау, дуалау мақсатындағы бәдік, арбау, бақсы сарындарын поэзияның қай түріне жатқызамызмагиялық поэзия
Орта ғасырда француз, италиян поэзиясында туған шағын сюжетті лирикалық жанр?Баллада
Өзгеше жағдай, ғажайып оқиға баяндалатын әңгімеге ұқсас эпикалық жанр новелла Ырғағы ұзын буын (-) мен қысқа буынның () кезектесуіне негізделген өлең жүйесі? метрикалық өлең жүйесі
Өзінің поэзия өнері туралы атақты еңбегін: “... поэзиялық туынды тартымды болып шығу үшін фабула қалай құрастырылмақшы, бұған қоса ол қандай және қаншама бөліктерден тұруға тиісті...,” деп бастаған қай данышпан?Аристотель
Өлең жырды суырып, салып айту өнері? Импровизация
Өлеңде буын санын тұрақты сақтайтын буынға негізделген өлең жүйесі.силлабикалық өлең жүйесі Ырғағы екпін түсетін буындарға негізделген өлең жүйесітоникалық өлең жүйесі Өлең ырғағы екпінді мен екпінсіз буындардың кезектесуіне буынға және екпінге негізделген өлең жүйесі? силлабо-тоникалық өлең жүйесі
Өмір шындығын образды түрде бейнелеу шығарманың әдеби көркемдік құрылымы, әдеби процесс әдебиеттану ғылымының қай саласының зерттеу объектісіне тән?Әдебиет теориясы
Өмірде болған нақтылы жайларды ашық мәлімет, айқын деректерге сүйеніп, бейнелейтін көркем жанр?Деректі жанр
Өнердегі басты нәрсе түр деп форманы зерттеуді бірінші орынға қойған формализм мектебінің өкілдері Жирмунский, Эйхенбаум, Лотман
Партияның ХХ съезінен кейінгі әдебиеттегі құбылыс.Әдебиеттегі «жылымық»
Плагиат дегенімізәдеби ұрлық
Плеоназм дегенімізбасы артық керексіз сөз
Поэзиялық шығармалардан көрінетін адамның бейнесілирикалықкейіпкер Ақын бейнесінің шығармаларынан тұтас тұлға ретінде көрінуілирикалық қаһарман Өлеңдегі ақынның өз бейнесі.лирикалық мен
Публицистика дегенімізкөсемсөз
Пушкин шығармашылығына, өлең құрылысына, текстологиясына байланысты көрнекті еңбектер жазған орыс әдебиеттанушы-теоретигі?Томашевский Б.В.
Реализмкөркемддік әдіс
Сатиралық жанрдың түрлері?ирония, юмор, гротеск
Сөз өнерін зерттейтін ғылым?әдебиеттану
Сөзді мәнермен, әр түрлі сезіммен дауыс толқынын құбылтып айту?интонация
Стерннің "Сентиментальдық романынан" басталған ХУШ ғ. әдеби ағымсентиментализм
Сюжеттік желінің өн бойындағы тартыс желісін қалай атаймыз?конфликт
Текстология – қай ғылым саласына жатады?әдебиеттану
Тұңғыш рет поэзия өнері туралы: эпикалық және трагедиялық поэзия, комедия мен фабула туралы зерттеу еңбек жазған көне заман кемеңгеріАристотель
Француз ақыны һәм ғалымы Никола Буалоның қай мектептің өкіліне жатқызуға болады?Эстетикалық догматизм
Х.Н.Бекхожин еңбегінде сөз болатын бойынша қазақ публицистикасының негізін салушылар Ш.Уәлиханов, Ы.Алтынсарин, А.Құнанбаев
ХVІІІ ғасырда және ХІХ ғасырдың басында Европа әдебиеті мен өнерінде өріс алған әдіс? Классицизм
Халық шығармаларының ең көне жанрларының бірі, құдайлар мен рухтар, періштелер туралы аңыз-әңгімелер? миф
Хандық дәуірдегі қазақ әдебиетін зерттеуші ғалым.М.Мағауин
ХУШ ғ. Францияда туған Европа әдебиетінде кең өріс алған ағымклассицизм
ХУІІІ. аяғы ХІХғ. басында Европа әдебиетінде қанатын кең жая бастаған көркемдік әдісромантизм
ХХ ғ. басында реализмге қарсы туған көркем әдебиеттегі формалистік ағымфутуризм
ХХ ғасырдың басында Австралияда (психиатр, философ) Зигмунд Фрейд негізін салған мектеп?Психоаналитикалық мектеп
ХІХ ғасырдың аяғы мен ХХ ғасырдың басында қазақ ауыз әдебиеті нұсқаларын жинап, бастыруды сондай-ақ орыс әңгіме-ертегілерін аударып жариялауда едәуір ізденіс танытқан газеті «Дала уәлаятының газеті»
Шығарма кейіпкерлерінің кескін-келбетін, пішін, тұлғасын,, жүріс-тұрысын суреттеу құралы, тәсіліпортрет
Шығарма ішіндегі шағын тартыстар, қақтығыс әрекеттерколлизия
Шығармаға автордың кіріспе сөзі, беташары және оқиғалары аяқталғаннан кейінгі авторлық қорытынды, соңғы сөзіэпилог, пролог
Шығармадағы сюжеттік желінің иініндегі дәлелді қалай атаймызмотивировка
Шығарманың үлкенді-кішілі бөлшектерін бір-бірімен қисынды түрде қиылыстыратын тұтастық бірлігі?Композиция
Шытырман оқиғалы қылмысты істерді ашуға құрылған шығарма түрі?Детективті әдебиет
«Абай поэтикасы» зерттеуінің авторлары. З.Шашкин, Е.Ысмайлов
«Абай»журналының негізін салған ірі тұлғалардың есімдері. М.Әуезов, Ж.Аймауытов
«Абай-қазақ әдебиетінің классигі» аты құнды еңбек жазған ғалым. Қ.Жұбанов
«Айқап» журналының тұрақты түрде шығарылған жылы. 1911-1916
«Айқап»журналының шығу тарихын зерделеген профессор.Х.Бекхожин
«Ақын сыры», «Қасым Аманжолов поэтикасы» зерттеу, сын кітаптарының авторы. Т.Әбдірахманова
«Ақын сыры», «Қасым Аманжолов поэтикасы» монографияларының авторы. Т.Әбдірахманова
«Әдебиет және дәуір», «Қаһарлы жылдар жыры», «Өлең-сөздің патшасы, сөз сарасы» әдеби-сын, зерттеу кітаптарының авторы. М.Базарбаев
«Әдебиеттің фольклормен жымдаса байланысуы айырықша қажет, өйткені дәстүрі жоқ жазушы-стрелкасы жоқ сағатқа ұқсайды» деп айтқан қай жазушы? С.Маршак
«Дастаннан драмаға» монографиясының авторы. Е.Жақыпжанов
«Дәуір және поэзия», «Қазіргі қазақ поэмасы», «Қалижан Бекхожин творчествосы» ғылыми-зерттеу, сын еңбектерін жазған ғалым. Ә.Нарымбетов
«Дәуір суреттері», «Оңаша отау», «Дәуір дидары», «Сәкен Сейфуллин», «Сәкен сүйген сұлулар», «Сандалтқан Садақ» зерттеу еңбектерін кім жазған? Т.Кәкішев
«Дәуірмен бетпе-бет» сын мақалалар жинағының авторы. Ә.Кекілбаев
«Дос лебізі», «Дәстүрлі достық» кітаптарын шығарып, әдебиеттер байланысын әңгіме арқауы еткен жас сыншы. Қ.Нұрмаханов
«Ежелгі мәдениет куәлары», «Ежелгі жыр, аңыздар», «Қорқыт күйші» зерттеу кітаптарының авторы. Ә.Марғұлан
«Елім деп еңіреген ерлер жыры», «Тарих және әдебиет» монографияларының авторы. Ж.Тілепов
«Жазушы және өмір», «Шеберлік туралы ойлар» монографияларын шығарған ғалым . Т.Нұртазин
«Жаңа ғасыр көгінде», «Бекет Өтетілеуов» кімнің зерттеу еңбегі. Т.Әбдірахмановтікі
«Жебе», «Сөз өнері», «Әуезов», «Арна», «Көзқарас» атты зерттеулер, сын мақалалар мен монографиялар жазған ғалым. З.Қабдолов
«Жылдар сазы», «Ақыл тарасызы», «Ақ жол» сын, зерттеу еңбектерінің авторы кім? З.Серікқалиев
«Жыр жанары», «Биік мәртебесі» сын жинақтарының авторы. Ә.Жәмішев
«Идея және композиция», «Қазақ романының поэтикасы» монографияларын жазған ғалым . М.Атымов
«Кең өріс», «Сөз сарасы» атты сын кітаптарының авторы. М.Серғалиев
«Конфликт және характер», «Сөз зергері» еңбектерінің авторы. С.Ордалиев
«Көкейкесті» кімнің әдебиет туралы ойлары?Т.Ахтановтікі
«Көкжиек», «Талант, талғам, тағдыр» кімнің зерттеу еңбектері? Х.Әдібаевтікі
«Көркем әдебиет ұйымдарын қайта құру туралы» қаулы қай жылы шықты?1932
«Көркемдік көкжиегі», «Қазақ балалар әдебиеті», «Сырлы әлем», «Ой мен сөз» сын мақалалары мен монография авторы. Б.Ыбырайымов
«Күңгір-күңгір күмбездер», «Күй шежіре», «Қазақтың ауызша шежіресі» монографиясын жазған ғалым. А.Сейдімбеков
«Қазақ әдебиеті тарихының» бірінші томы шықпай жатып «қамалуы». 1948
«Қазақ әдебиеті» газетінде «Әдебиеттегі троцкий – бухариншіл ұлтшыл-фашист зиянкестерін жеріне жете құрту керек» деген мақала қашан жарияланды. 13.08.1937
«Қазақ әдебиетіндегі аввербахшылдықтың қалдығын толық жою керек» деген мақала қашан «Социалистік Қазақстанда» жарияланды. 29.08.1937
«Қазақ әдебиетіндегі сынның міндеттері» арнайы қайда қаралды?1937 жылы Қазақстан Жазушыларының бірінші Пленумында
«Қазақ драматургиясының дамуы мен қалыптасуы», «Ойлар, толғаныстар», «Өмір және поэзия» монографияларын жазған ғалым. Ә.Тәжібаев
«Қазақ прозасындағы замандас бейнесі», «Көркемдік нәрі» сын жинақтарын шығарған ғалым. Б.Майтанов
«Қазақ прозасындағы замандас бейнесі», «Қазақ романы және психологиялық талдау» атты сын мақалалар жинағын шығарған ғалым. Б.Майтанов
«Қазақ романы және қазіргі дәуір», «Замандас парасаты», «Жаңа жолдан» сын және зерттеу еңбектерінің авторы. Ш.Елеукенов
«Қазақ совет әдебиетінің қалыптасуы», «Әдебиет және өмір», «Қазақ тарихи романы», «Терең тамырлар» кітаптарының авторы. Р.Бердібаев
«Қазіргі дәуір және қазақ әдебиеті проблемалары», «Қазақ әдебиетіндегі дәстүр мен жаңашылдық», «Сырбай Мәуленов творчествосы» монографияларын жазған ғалым. Ә.Шәріпов
«Қилы заман азабы», «Б.Майлин шығармашылығы», «Желтоқсан ызғырығы» зерттеулерінің авторы. Т.Бейісқұлов
«Қызыл алма», «Ақиқат алдында», «Өткірдің жүзі» сын мақалалар жинағының авторы. Б.Сарбалаев
«Мағжан терең ойдың ақыны емес, нәзік сезімнің, тәтті қиялдың ақыны дейтін ақын емес, ұлт ақыны» дейтін баға берген сыншы.Ж.Аймауытов
«Манап» драмасы туралы» атты мақаланың авторы. С.Сейфуллин
«Мұрат пен міндет», «Қазақ тарихи романы», «Өңінде тұлпар мінгендер», «Талант тағлымы», «Ізгілік сабағы», «Жетісу дүлдүлдерінің дүбірі» зерттеу, сын еңбектерінің авторы. Т.Сыдықов
«Мұхтар Әуезов және Абайтану проблемалары» деген кімнің докторлық диссертациясы?М.Мырзахметов
«Өмір шындығы көркемдік шешім», «Мұхтар Әуезов», «Әулие ата», «Тұлпардың сыны мен бабы» сын кітаптары мен монографиялардың авторы. Ж.Дәдебаев
«Өнер өрісі», «Әдебиет және дәуір талабы», «Шындық және шығарма», «Сәкен Сейфуллин», «Талантқа құрмет», «Жүсіпбек Аймауытов» қай сыншының еңбегі? С.Қирабаев
«Сана», «Таң», «Әдебиет майданы» журналдары мен «Ақ жол», «Қазақ тілі» газеттерінде кімнің бұрын баспасөз бетін көрмеген өлеңдері жарияланды. Абайдың
«Сәбит Мұқанов», «Баянғұмыр», «Жақсыдан қалған сөз» монографияларының авторы. Қ.Ергөбеков
«Социалды реализм туралы» мақалының авторы.С.Мұқанов
«Сын майданын көтермелеуіміз керек» мақаласын кім жазды?Қ.Өтепов
«Сын мұраты», «Талантқа тағзым», «Парасатқа құштарлық» қай сыншынікі? С.Әшімбаевтікі
«Сын өнері», «Сынсонар» атты монографиялық еңбектерді жазған ғалым. Д.Ысқақұлы
«Сыр мен сымбат», «Сөз жүйесі», «Құтты біліктің» поэтикасы» ғылыми-зерттеу еңбектерінің авторы. А.Егеубаев
«Таным көкжиегі», «Тарих және тағдыр», «Жазушы және заман шындығы», «Тәкен Әлімқұлов және қазақ прозасы» зерттеу еңбектерінің авторы кім? Қ.Әбдезұлы
«Тоғыз тарау», «Қос қағыс» сын мақалалар жинағының авторы. Т.Тоқбергенов
«Трагедия табиғаты», «Күретамыр», «Өнердің эстетикалық нысанасы», «Айдын», «Телағыс» жинақтарын шығарған ғалым. Р.Нұрғалиев
«Уақыт сыры», «Ғабит Мүсірепов-драматург» зерттеу еңбектері кімдікі? Н.Ғабдуллин
«Ұлт театры туралы» ғажап кітап шығарған адам. С.Садуақасов
«Халық ақындары творчествосының көркемдік сипаты», «Ілияс Жансүгіров» монографияларының авторы. М.Дүйсенов
«Эпостан эпопеяға», «Мировозрение и мастерство», «Революция рухымен», «Көргенім мен көңілдегім», «Ізденіс іздері», «Шеберлік шыңына», «Социалистік реализмнің қазақ прозасында қалыптасуы сын мақалалар мен монографиялар кітаптарының авторы. М.Қаратаев
1937 жылы «Абай-халық ақыны» деген мәнді мақала жазған жазушы. С.Мұқанов
А.Байтұрсыновтың «Әдебиет танытқышы» бүгін аса жоғары бағалануы.Қазақтың парасатты толғамын, ойшылдығын, эстетикалық, таным-білігінің молдығы
Абай Құнанбаевтың мұрасын зерттеу туралы» кімнің ғылыми еңбегі? М.Мырзахметов
Абайды жаңа, классикалық жазба әдебиеттің басы деп таныған, елге танытқан зерттеуші. М.Әуезов
Абайтану ғылымын зерттеу кезеңдері. 3 кезең
Абайтануды ғылыми негізде өрбітуге мұрындық болған құнды еңбек. «Абай ақындығының айналасы»
Ақын-жазушылардан тағы да «халық жауын» іздеп, қудалауға салған сойқанды, дөрекі, социалогиялық сындар өрті қай жылы қайта тұтанды? 1951
Әдеби сын кадрлары мен жазушы-ақындарды «халық жаулары» ретінде қаралап жатқан шақта М.Қаратаевтың: «...әдебиеттегі ұлтшыл-фашист элементтер осы күнде көп жерден табылып жатыр. Қазақстан елінде де, әдебиет майданында да ұлтшыл фашистердің агенттері бар. Байдилдин, Тоғжанов секілді адамдар әдебиетімізде зияндық жасады. Ол өзіне Жансүгіров, Тайшықов сияқты...» деген қарғыс айтып, «ағаларына» өлім тілеген кім? М.Қаратаев
Әдебиетіміздің басып өткен жолы, бүгінгі тәжірибесін теориялық жағынан қорытып берген еңбек. М.Қаратаев «Қазақ прозасында социалистік реализмнің қалыптасуы»
Б.Кенжебаев «Сұлтанмахмұттың ақындығы» монографиясын шығарғанын жаңалықтың үлкені санаған ғалым, қоғам қайраткері. Н.Жандилдин
Балалар әдебиеті мен қазіргі әдеби процесті жеткізе талап беретін «Сөз сиқыры», «Иірім», «Жазмыш» кітаптарының авторы, ақын-жазушы. Қ.Мырзалиев
Бұл кезеңде кеңес әлемінің жедел дамуының басты алғы шарты.Социалист реализмнің тартымды сипаты болғаны
Жақсы жанр артистерін тәрбиелеп, сапалы пьеса тууына түрткі болатын өнер саласы. Театр сыны
КОКП ХХ съезінің әдебиет майданына тигізген ықпалы. Көркемдік дамудың арналары бөгесінін жойды
Көркемдік әлеміндегі эстетикалық құбылыстарды бұрмалай баяндап, социологиялық сынға төселген сыншы ретінде «кеңінен танылған» адам .С.Нұрышев
Қазақ әдебиеті сыншылары мен сыни пікірлер айтушыларын айғақтайтын саяси шара.1937 жылғы Жазушылар Одағының 1 Пленумы
Қазақ әдебиеті сынының ішінде жедел қалыптасып, дамыған саласы.Театр сыны қазақтың сахна өнерімен үзеңгілес туып, қанатын кеңге жайды
Қазақ әдебиетінің келелі мәселелерін сөз еткен «Шабыт шалқары» атты кітап шығарған қоғам-мемлекет қайраткері. І.Омаров
Қазақ әдебиетінің соңғы шыққан 50 кітабын шола отырып «Қазақ әдебиетіндегі сын туралы кейбір өзгешеліктеріміз» атты мақала жазған сыншы.Ғ.Тоқжанов
Қазақ әдебиетінің теориялық негізін жасаған фундаментальды еңбек. З.Қабдолов «Әдебиет теориясының негіздері»
Қазақ елінің түпкір-түпкіріне тараған түңғыш журнал. «Айқап»
Қазақ жазушыларының көп көзінен қалыс тұстарын кестелейтін «Әдеби толқындар» жинағының авторы. С.Шәрменденов
Қазақ өлең құрылысы жайында там-тұмдап айтылғанмен, нақты зерттеу болмаған-ды, соның орнын толтырған еңбек. З.Ахметов «Қазақ өлең құрылысы»
Қазақ поэзиясына қосылып жатқан жаңалықтарды талдаған «Поэзия мәселесі» зерттеу еңбегінің авторы.С.Мұқанов
Қазақ публицистикасын қоғамдық ойдың көшбасшысы деңгейіне жеткізген басылым. «Қазақ» газеті
Қазақ публицистикасының қалыптасуында үлкен орын алатын журнал.«Айқап»
Қазақ театр өнерін өмірге келтіру мақсатымен: «... олардың бәрін де шын театр кадры қып, театрмен, сахна өнерімен нық байланыстыратын білімнің, мамандықтың жоқтығы. Білім бермей актерді өз өзіне көндіре алмаймыз, солардың салдарынан барып, театр өмірінің асыл қыры болатын кадрды да құрай алмай отырмыз» деп қинала өзекті мәселе көтерген жазушы. М.Әуезов
Қазақ фольклорының жанрын классификациялаған құнды еңбек. М.Досмұхамедов «Қазақ халық әдебиеті»
Қазақтың ұлттық жанрының туу кезеңін және даму бағытын қорытындылаған І.Жансүгіров пен Тоғжановтың еңбегі. «Қазақтың театр өнері туралы»
ҚазАПП сыны дәуірлеп тұрған кезде әдеби шығарманың көркемдігіне назар аз аударылуы. Әдебиет дағдарысқа ұшырады, жазушы-ақындарды қудалау басталды
М.Дулатовтың «А.Байтұрсынов» атты мақаласы қай жылы басылып шыққан? 1922
Отызыншы жылдардағы жұрт назарын бұрған еңбек. Қ.Жұмалиев «Әдебиет теориясы»
Социологиялық – эстетикалық сынның өршіген кезі?1933-1937
Суреткерлік шеберлікті саралаған «Суреткер парызы» атты кітапты шығарған қаламгер. Ғ.Мүсірепов
Сын мен ғылымның дамуының жарқын көріністері . Әдебиеттің көп томдық тарихы, жоғары мектеп оқулықтары жазылды
Сынның да сыны бар. Кәсіби шебер емес сыншылардың пікірі кейде тиімді бола бермейтінін: «Біздің сыншыларымыз жазған сындарын әлі күнге тәртіпке қоя алмай келеді. Артистер суфлерге қарайды, ақырын сөйлейді, жылаңқырай алмады немесе ойды ойнайды, ролдерін жақсы атқарды. Пьесаны жазушы қайтадан бір жазып шығарса тәуір болар еді т.б.» деп пікір айтқан драматург. Ж.Шанин
Сыншылдық ой-пікірлер газет-журнал беттерінде қалып қоймай кітап болып шыға бастауы қай жылдан басталды. 1926
Сюжет, композиция, характер жасау проблемаларына арналған еңбек. М.Хасенов «Ұнамды кейіпкер және типтендіру»
Творчестволық жауапкершілікті байыптаған «Ой әуендері» жинағының авторы- жазушы. Ғ.Мұстафин
Театр сынының қызметі жайлы: Жақсы сыншы – театрдың мұғалімі, жанрдың жетекшісі. Театр сыншысы болған адам әуелі сахнада жасанды тұрмысты сынай білу емес, бастан жаратынды тұрмыста, өзгерген, өзі араласып жүрген халықтың тұрмыс-салтымен танысып барып, сын жүргізген адам сыншы болады деген пікірді айтқан жазушы. М.Дәулетбаев
Ұзақ уақыт А.Байтұрсыновтың теориялық ұлы ізденісінің көрсеткіші «Әдебиет танытқыш» атты кітабын неге жатырқап келдік? «Ұлтшылдық» пиғылда жазылғандықтан
Ұлы Отан соғысы жылдарында жазылған эстетикалық биіктігі мен танымдық қасиеті жоғары сыни еңбек. Ғ.Мүсірепов «Майданнан соққан жаңа леп»
ХХ ғасырдың 20-30 жылдары қазақ әдеби сынныың деңгейі жайлы қорытынды. Оңаша отау тігіп, жанрлық сипатын, эстетикалық мұратын аңғарды
ХХ ғасырдың 20-30 жылдары қазақ әдебиеті сынының жанрлары мақала, шолу, пікір, сыни-библиографиялық очерк, әдеби портрет, айтыс мақала, библиографиялық ескертпе, аннотация, дәйектеме-сын атаулының өмірде жүзеге асуы. Көркемдік тәжірибеде көрініп жатты
Шеберлік қырын терең байыптайтын «Жүрегі толы жыр еді», «Толғау» кітаптарын шығарған жазушы. Ә.Нұрпейісов
І.Жансүгіровтің «Партияның көркем әдебиет туралы қаулысын орындау және қазақ кеңес әдебиетінің міндеттері» баяндамасы қашан жасалды. 1932 жылы І Пленумы
І.Жансүгіровтің, «Құлагері», «Жорығы», «Күйші», «Жолдастары» халыққа зиянды нәрсе болса да, оны кейбір соқыр сыншылар мадақтап жүр» дегенді қай сыншы айтты? М.Қаратаев
Ірі ақын-жазушыларды Сталиннің қанды қырғынына салып жіберген жылдың соңғы қара құйыны саналған «Совет жазушыларының қатарында жат элементтерге орын жоқ» деген Ә.Тәжібаев, Қ.Әддіқадыров, Ғ.Сланов үшеуі «Социалистік Қазақстанға» жариялатқан мақаласы қашан жарық көрді? 04.06.1938

Приложенные файлы

  • docx 8698930
    Размер файла: 67 kB Загрузок: 0

Добавить комментарий